«سایبرکب» ایلان ماسک؛ جزئیاتی از تاکسی رباتیک تسلا لو رفت

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ربوتاکسی تسلا
خبرگزاری بلومبرگ جزئیات ناگفته‌ای از اولین تاکسی رباتیک تسلا با نام «سایبرکب» را فاش کرد.
تبلیغات

در آستانه‌ی رونمایی رسمی اولین تاکسی رباتیک تسلا، خبرگزاری بلومبرگ گزارشی اختصاصی با محوریت این محصول نوشته است. بلومبرگ ادعا می‌کند که تاکسی رباتیک تسلا دو صندلیِ جلویی دارد و از درِ پروانه‌ای (بازشدن به‌سمت بالا) بهره‌مند است.

بلومبرگ در بخش دیگری از گزارشش می‌نویسد که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در کنفرانس موردانتظار این شرکت درباره‌ی پیاده‌سازی سیستم کمک‌راننده‌ی FSD در کامیون تسلا سمی (Tesla Semi) صحبت خواهد کرد. رویداد جدید تسلا پنجشنبه برگزار خواهد شد.

به‌ادعای بلومبرگ، تاکسی رباتیک تسلا با نام سایبرکب (Cybercab) رونمایی می‌شود و فعلاً تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد. تسلا به درخواست رسانه‌ها برای شفاف‌سازی درباره‌ی گزارش بلومبرگ پاسخ نداده است.

تحلیلگران بازار انتظار دارند که تسلا در رویداد پنجشنبه بازه‌ی زمانیِ آغاز به‌ کار تاکسی‌های رباتیکش را اعلام کند و جزئیاتی را درباره‌ی سیستم حمل‌و‌نقل کاملاً خودکارش به‌نمایش بگذارد تا مردم از همین‌حالا هیجان‌زده شوند.

ایلان ماسک پیش‌تر گفته است که در آینده دارندگان خودروهای تسلا می‌توانند وسایل نقلیه‌ی خود را به تاکسی خودران تبدیل کنند و از این طریق درآمد به جیب بزنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات