خودرو فرمول یک مک‌لارن به لوگوهای بیشتری از گوگل کروم مجهز شد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
مک لارن MCL38
خودرو تیم مک‌لارن برای مسابقات گرند پری با تعداد بیشتری از لوگوهای گوگل کروم به پیست مسابقه می‌رود.
تبلیغات

مک‌لارن برای گرند پری (Grand Prix) آمریکا که قرار است در پیست Circuit of the Americas تگزاس برگزار شود، نسخه‌ی ویژه‌ای از خودرو فرمول یک خود را با المان‌های بیشتری از کروم و لوگوهای گوگل کروم رونمایی می‌کند.

اتومبیل MCL38 مک‌لارن همچنان سنت استفاده از چرخ‌ها و لوگوهای به‌رنگ گوگل را حفظ کرده است، اما رنگ‌آمیزی این خودرو مثل نسخه‌ی ویژه‌ای که سال گذشته برای گرندپری بریتانیا معرفی شد، شامل تکه‌هایی از کروم واقعی زیر لوگوی کروم می‌شود و ظاهری شبیه‌به خودروهای سفارشی‌شده‌ی دهه‌ی ۲۰۰۰ پیدا کرده است. مک‌لارن اینبار لوگوهای کروم بیشتری را به‌همراه پوششی سنگین‌تر از کروم فلزی که تا کناره‌های بدنه کشیده شده، به خودرو اضافه کرده است.

همانطور که اسکار پیاستری، راننده‌ی تیم مک‌لارن اشاره می‌کند، این مقدار کروم واقعاً زیاد است: «احساس می‌کنم مثل بیلبورد متحرک کروم هستم.»

مک‌لارن در فصل ۲۰۲۲، لوگوی بزرگی از اندروید را در قسمت بالایی خودرو داشت، اما از آن زمان به بعد لوگوی کروم را جایگزین کرد. البته اندروید همچنان با برخی جزئیات تزئینی کرومی جدید، روی لباس‌های جدید رانندگان دیده می‌شود. اکنون باید دید آیا اسکار پیاستری همچنان لوگوهای کروم را روی کلاه ایمنی خود خواهد داشت یا خیر.

می‌توانید رونمایی از به‌روزرسانی لوگوهای کروم روی خودرو مک‌لارن را روز یکشنبه ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر ۱۴۰۳) یعنی زمانی که گرند پری آمریکا آغاز می‌شود تماشا کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات