نسخه ویژه فراری روما با چرم ناپا و تریم چوبی خودنمایی می‌کند

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
مطالعه 4 دقیقه
نمای جلو خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
فراری مدلی ویژه از خودرو روما را با تزئینات چوبی و چرم مرغوب ناپا معرفی کرد.
تبلیغات

فراری روما خودرویی اسپرت با طراحی ظریف و خیره‌کننده به‌شمار می‌رود؛ خودرویی که همین حالا نمونه‌ای کامل در نظر گرفته می‌شود؛ اما اکنون فراری مدل سفارشی روما اسپایدر با چرم مرغوب ناپا، تزئینات چوبی و حکاکی لیزری خاص را رونمایی کرده است تا آن را به سطحی بالاتر ببرد.

فراری در همکاری با برند لوکس مونت‌بلنک، مدلی سفارشی از نسخه‌ی کانورتیبل روما را با الهام از خودکار مشهور Meisterstück تولید کرد. این خودرو منحصربه‌فرد که حاصل برنامه‌ی سفارشی‌سازی Tailor Made فراری است، از تکنیک‌های تولید جدیدی بهره می‌برد و تجلی بی‌نظیری از تلفیق هنر و مهندسی محسوب می‌شود.

خودرکار ویژه و همراه خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
Ferrari

فراری در ساخت خودرو جدیدش از تکنیک حکاکی لیزری استفاده کرده و طرحی به شکل قطب‌نما و مختصات جغرافیایی مارانلو (زادگاه فراری) روی کاپوت خودرو حک کرده است.

براساس بیانیه‌ی رسمی فراری، برای تودوزی داخلی از نخ‌های بازیافتی تایر استفاده شده است و بخش‌هایی از بدنه از آلومینیوم بازیافتی بهره می‌برد. صندلی‌ها و داشبورد به چرم ناپای فاقد کروم مزین شده‌اند.

نمای سه‌چهارم عقب خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
نمای جانبی خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
نمای عقب خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made

فراری برای پوشش تونو، رکاب‌های جانبی و قسمت عقب، از چوب استفاده کرده است. حتی کف‌پوش‌های جلویی نیز دارای بافت چوبی هماهنگ هستند و رکاب‌های جانبی چوبی با نشان‌های طلایی فراری تزئین شده‌اند.

نمای داخل کابین خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
Ferrari
حکاکی روی چوب خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
قسمت چوبی خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
نماد روی کاپوت خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made
رکاب‌های جانبی چوبی خودرو فراری روما اسپایدر Tailor Made

مدل سفارشی روما با رنگ منحصربه‌فرد Oro Mida به بازار می‌آید؛ رنگی که در بسیاری از فراری‌های مدرن دیده نمی‌شود. همراه با این خودرو، خودکار Meisterstück همرنگ بدنه نیز ارائه می‌شود؛ خودکاری که با استفاده از طلای جامد ۷۵۰ عیار دست‌ساز و تزئینات روکش پلاتین ساخته شده است و از طراحی سفارشی مطابق با طرح موجود روی کاپوت روما بهره می‌برد.

فراری فعلاً برنامه‌ای برای فروش مدل سفارشی روما به مشتریان ندارد. این خودرو در نمایشگاه One of a Kind در موزه‌ی انزو فراری ایتالیا به نمایش گذاشته خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات