مدیرعامل فورد عاشق خودرو شیائومی SU7 است و هر روز با آن رانندگی می‌کند

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
خودرو شیائومی SU7 Max / ماشین Xiaomi مدل نارنجی
مدیرعامل فورد می‌گوید هر روز با خودرو شیائومی SU7 رانندگی می‌کند.
تبلیغات

شاید تصور کنید مدیرعامل فورد هر روز با یک خودرو ساخت شرکت خودش به محل کار می‌رود؛ اما طبق گفته‌ی خودش این تصور اشتباه است. جیم فرلی، مدیرعامل فورد، در پادکست Everything Electric گفت که هر روز با شیائومی SU7 رانندگی می‌کند.

فرلی اذعان کرد که اگرچه معمولاً دوست ندارد زیاد در مورد مسائل رقابتی صحبت کند، فورد یک دستگاه شیائومی SU7 را از طریق شانگهای به شیکاگو وارد کرد و او در ۶ ماه گذشته با آن رانندگی کرده است. فرلی با اشاره به رویکردی رادیکال برای رقابت با خودروسازان چینی مانند شیائومی و بی‌وای‌دی می‌گوید: «نمی‌خواهم آن را پس بدهم.»

شیائومی با SU7 به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده است؛ خودرویی که با استقبال خوب مشتریان مواجه شده و انتظار می‌رود فروشش تا پایان سال جاری میلادی به بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه برسد.

بهترین تیپ خودرو شیائومی، SU7 Max است که از معماری ۸۷۱ ولتی و باتری ۱۰۱ کیلووات‌ساعتی استفاده می‌کند و با هر بار شارژ ۸۱۰ کیلومتر مسافت را می‌پیماید.

خودرو شیائومی SU7 Max به دو موتور و سیستم چهارچرخ‌محرک (AWD) با توان ۴۹۵ کیلووات (معادل ۵۷۳ اسب بخار) مجهز است. به ادعای شیائومی، با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۵۱۰ کیلومتر مسافت با این خودرو طی کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات