تصادف وحشتناک خودرو تسلا در تورنتو؛ ۴ نفر به کام مرگ رفتند

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
مطالعه 3 دقیقه
خودرو تصادفی تسلا روی کامیون
در پی تصادف یک خودرو تسلا با گاردریل و برخورد به ستونی سیمانی، چهار نفر کشته شدند. پلیس می‌گوید خودرو پس از تصادف آتش گرفت.
تبلیغات

پلیس کانادا می‌گوید یک خودرو تسلا پس از تصادف در مرکز شهر تورنتو، دچار آتش‌سوزی شد و در نتیجه‌ی آن چهار نفر جان باختند. نفر پنجمی نیز در خودرو حضور داشت که با واکنش سریع یکی از رهگذران، از خودرو بیرون کشیده شد و زنده ماند.

بر اساس گزارش وب‌سایت سی‌بی‌اس کانادا، تصادف مرگ‌بار خودرو تسلا در حدود ساعت ۰۰:۱۰ بامداد به وقت محلی در نزدیکی خیابان چری تورنتو اتفاق افتاد.

تصادف تسلا در تورنتو در شب
CBS News

پلیس کانادا در شرح حادثه می‌گوید یک خودرو تسلا که سه مرد و دو زن در آن حضور داشتند، با سرعت در حال حرکت بود که راننده کنترل وسیله‌ی نقلیه را از دست داد و پس از برخورد به گاردریل، با یک ستون سیمانی تصادف کرد. به محض برخورد، خودرو آتش گرفت.

تصادف تسلا در تورنتو در کنار فرد آتش نشان
CBS News

زمانی که آتش‌نشان‌ها به محل وقوع حادثه رسیدند، شعله‌های آتش به‌طور کامل خودرو را درنوردیده بودند. پس از خاموش‌شدن آتش، آتش‌نشان‌ها جسد چهار نفر را در داخل خودرو پیدا کردند. پلیس کانادا می‌گوید هر چهار نفر در دهه‌ی ۲۰ و ۳۰ زندگی خود بوده‌اند اما جزئیات بیشتری ارائه نداد.

خودرو تصادفی تسلا از نمای کناری
تصادف تسلا در تورنتو نمای کناری صحنه

موتورسواری که حادثه‌ی تصادف را دید، زنی تقریبا بیست و چندساله‌ را از خودرو بیرون کشید. بر اساس گفته‌ی پلیس کانادا، آن زن با آسیب‌های جدی روانه‌ی بیمارستان شده است، اما خطری جانش را تهدید نمی‌کند.

تحقیقات پلیس برای شناسایی علت دقیق تصادف و آتش‌سوزی پس از آن، در جریان است. پلیس از شاهدان صحنه یا هر کسی که ویدیویی از آن ضبط کرده، خواسته است که جزئیات را به‌اشتراک بگذارند.

یکی از مقامات پلیس می‌گوید: «مشخصا شدت آتش‌سوزی مستقیما با سلول‌های باتری در داخل خودرو تسلا ارتباط دارد.» او در ادامه اضافه کرد که کارکنان اورژانس قبلا بارها آتش‌سوزی‌های وحشتناکی را در خودروهای بنزینی نیز مشاهده کرده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات