موجودی شاسیبلند لامبورگینی اوروس تا سال ۲۰۲۶ به پایان رسید
برخی کاربران شبکههای اجتماعی علاقهمند به حوزهی خودرو باور دارند که که لامبورگینی اوروس بهدلیل استفاده از پلتفرم و قطعات مشترک با آئودی Q8 و فولکسواگن توارگ «لامبورگینی واقعی» نیست. البته خریداران ثروتمند این خودرو نظر دیگری دارند؛ چراکه تمام موجودی شاسیبلند لامبورگینی تا سال ۲۰۲۶ به پایان رسیده است.
بهنوشتهی موتوروان، از زمان عرضهی اوروس در سال ۲۰۱۷، این خودرو به ماشین چاپ پول لامبورگینی تبدیل شده است. اوروس در سالهای اخیر، پرفروشترین مدل لامبورگینی محسوب میشود و به نظر نمیرسد که این روند تغییر کند.
گذار از پیشرانهی تماماً بنزینی به پیشرانهی پلاگین هیبریدی، مشتریان را دلسرد نکرده است. اگرچه اوروس فیسلیفت اکنون صرفاً بهصورت پلاگین هیبریدی بهفروش میرسد، کسبوکار لامبورگینی بهلطف همین خودرو در حال رونقگرفتن است.
لامبورگینی میگوید سفارشهای جدید برای اوروس تا سال ۲۰۲۶ تحویل داده نخواهند شد. با اینکه هفت سال از عرضهی اوروس میگذرد، فعلاً از نسل جدید خبری نخواهد بود. نسل دوم اوروس احتمالاً سال ۲۰۲۹ با پیشرانهی تماماً برقی معرفی میشود.
مدل Revuelto، پرچمدار لامبورگینی، نیز تقاضای بسیار زیادی دارد. زمان انتظار برای سوپر اسپرت هیبریدی V12 ایتالیاییها بیش از دو سال است. تحویل سفارشهای جدید در اواخر سال ۲۰۲۶ یا اوایل ۲۰۲۷ انجام خواهد شد. مشابه اوروس، سیستم پلاگین هیبریدی روئلتو، مشتریان ثروتمند را از انتخاب خود منصرف نکرده است.
لامبورگینی میگوید تمراریو (جانشین هوراکان) که بهتازگی معرفی شده، «بازخوردهای بسیار مثبتی» از مردم دریافت کرده است. تمراریو برخلاف هوراکان، بهطور مستقل و بدون همکاری آئودی توسعه یافت؛ چراکه لامبورگینی پول کافی برای توسعهی مستقل خودرو را در اختیار داشت.
نظرات