ارزش هرواحد بیت کوین بار دیگر به سطح ۲۹ هزار دلار رسید

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
افزایش قیمت بیت کوین
بیت کوین آخرین بار در ماه می به سطح قیمت ۲۹ هزاردلار رسیده بود و امروز بار دیگر هرواحد از این رمزارز به ۲۹ هزار دلار رسید.
تبلیغات

ارزش هرواحد بیت کوین امروز به ۲۹ هزار دلار هم رسید و درلحظه‌ی نوشته شدن این مقاله با قیمت ۲۸۸۴۶ دلار معامله می‌شود. آخرین‌بار که پادشاه رمزارزها به چنین سطح قیمتی رسیده بود به تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) برمی‌گردد.

چند روز قبل شاهد انتشار خبری بودیم که نشان می‌دهد بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان یعنی بلک‌راک، به‌دنبال انتشار ETF بیت کوین (صندوق معامله‌ی رمزارز) است و همین موضوع برای افزایش ۵۰ درصدی ارزش بازار این رمزارز کافی بود. این اقدام به معامله‌گران اجازه می‌دهد، بیت کوین را با ارزش واقعی در بورس سهام یا به‌صورت اوراق بهادار، خرید و فروش کنند.

چارت بیت کوین با ارزش ۲۹ هزار دلار

بیت کوین سال ۲۰۲۲ به‌دلیل اتفاقاتی مثل نابودی صرافی FTX، دوره‌ی بسیار سختی را پشت‌سر گذاشت و پس‌از چندین‌ماه سقوط، اوایل سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش ارزش این رمزارز بودیم. علاوه‌براین بازار کلی ارزهای دیجیتال به‌دلیل اقدامات اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده علیه صرافی‌های بزرگ و مطرح بایننس و کوین‌بیس، دچار رکورد شد. به‌هر حال، خبر ETF بیت کوین بلک‌راک بار دیگر امیدها را زنده کرده زیرا سرانجام یک ETF این رمزارز، تأیید خواهد شد.

به‌نوشته‌ی دی‌کریپت، بلک‌راک با بازار کریپتو غریبه نیست و همکاری‌هایی با کوین‌بیس دارد. این شرکت سال ۲۰۲۲ با همکاری صرافی مذکور، پلتفرم مدیریت سرمایه‌گذاری جدیدی به‌نام علاءالدین را برای خرید‌ و فروش دارایی‌های دیجیتال، تأسیس کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات