یس کوین چیست و چطور بیشترین تعداد سکه را در این بازی کریپتویی کسب کنیم؟

چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
یس کوین
بازی کریپتویی یس کوین (Yes Coin) با دنبال‌کردن راه بازی‌های مشابه ازجمله نات کوین و البته ارائه‌ی خلاقیت‌های جدید، میلیون‌ها کاربر جذب کرده است.
تبلیغات

بازار بازی‌های کریپتویی تلگرام با ظهور عناوین الهام‌گرفته از نات کوین بسیار داغ است و در این میان یس کوین (YesCoin) به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی شناخته می‌شود. در اکثر این بازی‌ها کاربران با ضربه‌زدن روی صفحه‌ی گوشی خود امتیاز کسب می‌کنند اما یس کوین از شما می‌خواهد برای جمع‌آوری سکه‌های دیجیتال، انگشت خود را روی صفحه‌ی گوشی بکشید که در اصطلاح به آن سوایپ‌کردن می‌گویند.

سازندگان یس کوین می‌گویند فقط یک‌ماه پس‌از شروع‌ کارشان، بیش‌از ۱۸ میلیون نفر از سرتاسر جهان در این بازی ثبت‌نام کرده‌اند. یس کوین پس‌از این موفقیت، با بلاک چین The Open Network (TON) همکاری کرده است که این موضوع به‌احتمال عرضه‌ی توکن پروژه با نماد YES و فروش و خرید یس کوین اشاره دارد.

مهم: آینده‌ی بازی یس کوین واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل‌شدن آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی یس کوین را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

جذب ۱۸ میلیون گیمر، آن‌هم در یک‌ماه اول راه‌اندازی بازی، کار ساده‌ای نیست، به‌خصوص برای پروژه‌ای که شباهت زیادی به بازی‌های پرطرفدار دیگر ازجمله همستر کامبت، تپ سواپ و بازی بلوم دارد. پس YesCoin چطور توانست میلیون‌ها کاربر جذب کند؟ توکن این بازی چه کاربردی خواهد داشت و برنامه‌های آینده‌ی یس کوین برای ایردراپ چیست؟ در این مقاله به تمام سؤالات شما پاسخ می‌دهیم.

یس کوین (YesCoin) چیست؟

بازی تلگرامی یس کوین با رویکردی متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های سبک Tap to Earn، به‌جای ضربه‌زدن روی نمایشگر، کاربران را به کشیدن انگشت روی صفحه‌ای پر از سکه‌های مجازی طلایی هدایت می‌کند.

یس کوین روی گوشی با زمینه محیط بازی یس کوین

طبق وعده‌ی سازندگان یس کوین، این پروژه مثل بسیاری از نمونه‌های مشابه دیگر روی بلاک چین TON راه‌اندازی خواهد شد و درصورت انجام ایردراپ و لیست‌شدن در صرافی ارز دیجیتال، کاربران می‌توانند توکن‌های YES را مثل هر رمزارز دیگری خرید‌وفروش کنند.

آموزش بازی یس کوین

پس‌از ورود به ربات تلگرامی یس کوین، تعدادی سکه روی نمایشگر ظاهر می‌شوند. کاربر باید با سوایپ‌کردن، سکه‌ها را جمع‌آوری کند. مادامی‌که انرژی شما در بازی تمام نشده‌ باشد، با سوایپ کردن سکه‌های جدیدی روی صفحه ظاهر می‌شوند.

صفحه اصلی بازی یس کوین
صفحه اصلی بازی یس کوین

در نوار پایین صفحه‌ی بازی یس کوین، نشانگری برای انرژی شما وجود دارد که با سوایپ‌کردن روی سکه‌ها به‌تدریج کاهش می‌یابد. هنگامی‌که انرژی به صفر برسد، سکه‌ها با سرعت کمتری ظاهر می‌شوند. شما می‌توانید با دیدن هر سکه سریعاً روی آن سوایپ و امتیاز خود را دریافت کنید یا برای مدتی بازی را رها کنید تا نوار انرژی دوباره پر شود.

دریافت سکه های بیشتر در یس کوین

مانند بسیاری از بازی‌های کلیکر، در یس کوین نیز می‌توانید از سکه‌های خود برای خرید بوستر (Booster) استفاده کنید. بوسترها برای مواردی مثل افزایش سرعت پرشدن انرژی، و افزایش ارزش سکه‌ به‌کار می‌روند.

هنگام سوایپ روی سکه‌های مجازی در بازی یس کوین، گاهی جعبه‌های گنج ظاهر می‌شوند که با سوایپ روی آن‌ها، برای چندثانیه بارشی از سکه‌ها را دریافت خواهید کرد که با سوایپ روی آن‌ها، چندبرابر حالت عادی امتیاز کسب می‌کنید.

امتیاز گیری با جعبه گنج یس کوین
امتیاز گیری با جعبه گنج یس کوین

باضربه‌زدن روی دکمه‌ی Build در پایین صفحه‌ی اصلی بازی یس کوین، وارد بخش ارتقادهنده‌ها خواهید شد. در این بخش گزینه‌ی Chest یک جعبه‌ی گنج به بازی شما اضافه می‌کند که روش کار آن را در بالا توضیح دادیم که روزانه سه جعبه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین هر روز می‌توانید سه بار از گزینه‌ی Full Recovery استفاده کنید که درصد انرژی شما را بدون‌ نیاز به صبرکردن به‌طور کامل پر می‌کند.

بخش Booster ها در صفحه‌ی Build به‌ترتیب از بالا به پایین شامل Multivalue برای افزایش تعداد سکه‌هایی که با هر سوایپ کسب می‌کنید، Coinlimit برای افزایش تعداد سکه‌ها، FillRate برای افزایش سرعت شارژشدن انرژی و Yes Pac برای ارتقاء عملکرد ربات داخلی بازی می‌شود.

صفحه بوسترهای یس کوین
صفحه بوسترهای یس کوین

باارزش‌ترین ارتقاء در یس کوین را می‌توان Yes Pac درنظر گرفت. این ویژگی سکه‌های داخل بازی را به‌طور خودکار برای شما جمع‌آوری می‌کند و به‌نوعی ربات بازی محسوب می‌شود. با هر سطح ارتقاء Yes Pac، پاداش‌ بیشتری دریافت خواهید کرد. به‌عنوان مثال، YesPac می‌تواند حتی زمانی‌که شما آفلاین هستید و به‌طور فعال بازی نمی‌کنید، برایتان سکه جمع‌آوری کند. البته باتوجه‌به اینکه Yes Pac را تا چه سطحی ارتقاء داده‌اید، باید هر چندساعت یک‌بار وارد بازی شوید تا فرایند جمع‌آوری آفلاین سکه‌ها از سر گرفته شود.

هنگامی‌که برای اولین‌بار بازی یس کوین را شروع کنید، مأموریت‌هایی برای راه‌اندازی اولیه وجود دارند که ازجمله می‌توان به اتصال کیف پول، دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه و دعوت دوستان اشاره کرد. انجام هر مأموریت جوایزی برایتان به‌ارمغان خواهد آورد. استفاده از این موارد در مراحل اولیه، روشی عالی برای شروع بازی و کمک به خرید ارتقاهای کلیدی و به‌خصوص Yes Pac است. برای دسترسی به این بخش‌ها روی دکمه‌ی Earn پایین بازی ضربه بزنید تا وارد صفحه‌ی Earn More Yescoin شوید.

بخش دعوت دوستان یس کوین
بخش دعوت دوستان یس کوین

در صفحه‌ی Earn از بالا به پایین گزینه‌ی Invite برای دعوت دوستان، Daily Crypto Learning Task برای دریافت پاداش حضور روزانه، Onboarding برای اتصال کیف پول و بازنشر برخی پست‌های یس کوین در شبکه‌های اجتماعی برای کسب امتیاز و درنهایت Explore برای دنبال‌کردن اکانت‌های رسمی پروژه در شبکه‌های اجتماعی مثل ایکس دردسترس شما قرار دارند.

صفحه Earn در بازی یس کوین
صفحه Earn در بازی یس کوین

توکن و ایردراپ یس کوین

توسعه‌دهندگان یس کوین به عرضه‌ی احتمالی توکنی با نام YES اشاره کرده‌اند. تیم سازنده‌ی این بازی در ماه ژوئن (خرداد و تیر ۱۴۰۳) همکاری با TON را تأیید کرد؛ بلاک چینی که زیرساخت بسیاری از بازی‌های رمزارزی بزرگ تلگرام ازجمله نات کوین و همستر کامبت است. در اعلامیه‌ی تلگرامی یس کوین اشاره شده است: «Yes، بیایید YES بگوییم! بله، بیایید به ماه برویم!»

ایردراپ یس کوین

تیم سازنده‌ی یس کوین با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) به ایردراپ‌های آینده اشاره و اعلام کرد درحال توسعه‌ی سیستمی برای ورود کاربران جدید هستند.

نات کوین، نوعی بازی پیشگام تلگرامی به سبک Tap to Earn است که الگویی برای عرضه‌ی توکن در این سبک بازی‌ها ایجاد کرد. این نوع پروژه‌ها وعده می‌دهند کسانی که در مراحل اولیه‌ی استخراج در بازی فعال باشند، بر اساس تعداد سکه‌های کسب‌شده، توکن دریافت خواهند کرد. نات کوین پس‌از راه‌اندازی روی TON، به بزرگ‌ترین ایردراپ بازی در سال ۲۰۲۴ تبدیل شد و ارزش بازار آن اکنون به بیش از دو میلیارد دلار رسیده است و باید دید آیا سازندگان یس کوین نیز به وعده‌ی خود عمل خواهند کرد یا خیر.

باز هم تأکید می‌کنیم که یس کوین صراحتاً برنامه‌های خود برای ایردراپ توکن را تأیید نکرده است، اما همکاری با TON و هسته‌ی اصلی طراحی بازی قطعاً نشان می‌دهد که این بازی قصد دارد مقداری ارز دیجیتال به‌عنوان پاداش در اختیار کاربرانش قرار دهد.

آینده یس کوین

یس کوین شروع موفقی را تجربه کرد و پتانسیل تبدیل‌شدن به یکی از بهترین بازی های کریپتویی را دارد. با توجه‌به ادعای جهانی‌بودن Yescoin، این بازی به‌طور فعال درحال‌کار روی راه‌اندازی ربات خود به زبان‌های مختلف است. به‌همین ترتیب، راه‌اندازی ربات به زبان‌های جدید مانند بنگالی ادامه خواهد داشت.

کاربران یس کوین از سرتاسر جهان

یس کوین قصد دارد «برنامه سفیر جهانی Yescoin» را راه‌اندازی کند که به‌احتمال زیاد به‌معنای همکاری با اینفلوئنسرها و اعضای برجسته‌ی جامعه برای افزایش آگاهی است. پروژه‌ی مذکور همچنین توسعه‌ی سیستم ورود به نام Three-Stage Rocket Plan را آغاز کرده است که به برنامه‌های پاداش و ایردراپ آینده ارتباط خواهد داشت.

با گرم‌تر شدن هوا، یس کوین همچنین قصد دارد مجموعه‌ای از رویدادها را با تم کارناوال تابستانی برگزار کند که اینکار می‌تواند به محبوبیت پروژه‌ی مذکور کمک و افراد بیشتری را به آن جذب کند.

تیم سازنده‌ی یس کوین اعلام کرده‌اند به‌دلیل رشد جامعه‌ی کاربران‌شان، درحال ساخت سیستمی جدید برای مدیریت فشار سرورها هستند. آن‌ها همچنین تلاش بیشتری برای مبارزه با کلاهبرداران انجام می‌دهند زیرا این مورد یکی از مشکلات رایج پروژه‌های رمزارزی محسوب می‌شود.

تاریخ احتمالی ایردراپ توکن یس کوین

تیم توسعه‌دهنده‌ی یس کوین تاکنون هیچ اطلاعیه‌ی رسمی درمورد تاریخ ایردراپ توکن‌ YES منتشر نکرده‌اند و این بازی همچنان درمرحله‌ی توسعه و جذب کاربر قرار دارد. به‌هر حال جدیدترین خبرهای مرتبط با یس کوین همیشه در اکانت‌های رسمی آن در تلگرام، ایکس و سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و درصورتی‌که خبر جدیدی درمورد تاریخ ایردراپ ارائه شود حتماً این بخش از مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

سوالات متداول زومیت

  • یس کوین چیست؟

    یس کوین (Yescoin) نوعی بازی کریپتویی تلگرامی است که به‌طور کلی سبکی مشابه بازی نات کوین و همستر کامبت دارد اما کاربر به‌جای ضربه‌زدن روی نمایشگر، باید سکه‌های مجازی را سوایپ و آن‌ها را جمع‌آوری کند. این پروزه با وعده‌ی ایردراپ توکنی به نام YES، از کاربرانش می‌خواهد سکه‌های مجازی داخل بازی را تاجایی که می‌توانند جمع‌آوری کنند.

  • یس کوین چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود؟

    تاکنون تاریخ عرضه‌ی توکن YES و ایردراپ این پروژه به‌طور رسمی اعلام نشده است و فعلاً در مرحله‌ی جذب کاربر قرار دارد. تاریخ لیست‌شدن یس کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال ازطریق اکانت‌های رسمی این پروژه در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

  • چطور از ربات در یس کوین استفاده کنیم؟

    یس کوین با رباتی به نام Yes Pac که ازطریق بخش Build و قسمت Booster دردسترس قرار دارد، امکان کسب سکه حتی درصورت آفلاین بودن را دراختیار کاربران قرار داده است. البته برای فعال‌سازی و ارتقاء ربات باید مقداری از سکه‌های خود را به بازی پرداخت کنید.

  • چطور درر یس کوین سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

    بهترین راه برای کسب سکه‌های بیشتر این است که علاوه‌بر کشیدن انگشت روی سکه‌های مجازی روی صفحه، از تقویت‌کننده‌ها (Booster) برای شارژ سریع‌تر انرژی، افزایش ظرفیت انرژی و سرعت کسب سکه‌ها استفاده کنید. همچنین با مراجعه به بخش Earn و انجام مأموریت‌های بسیار ساده مثل دنبال‌کردن اکانت‌های پروژه در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید جایزه‌های زیادی دریافت کنید و موجودی یس کوین خود را افزایش دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات