همه چیز درباره پیکسل تپ؛ بازی کریپتویی نوظهوری از پیکسل ورس

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 11 دقیقه
بازی پیکسل ورس
بازی کریپتویی پیکسل تپ از دنیای پیکسل ورس با سبک سایبرپانکی و استفاده از استراتژی کلی مشابه همستر کامبت و نات کوین، میلیون‌ها کاربر به‌دست آورده است.
تبلیغات

پیکسل ورس (PixelVerse) که ماه مارس راه‌اندازی شد، با بیش از ۱۵ میلیون کاربر و به‌دنبال موفقیت بازی‌های وب ۳ ازجمله نات کوین، همستر کامبت، تپ سواپ و بلوم به جدیدترین پدیده‌ی بازی‌های تلگرامی مبتنی‌بر مدل درآمدزایی Tap to Earn تبدیل شده است. شما در پیکسل‌ ورس در شهری سایبرپانکی به نام زنون (Xenon) به ماجراجویی و نبرد با دشمنان می‌پردازید، این بازی با هدف جمع‌آوری اشیای باستانی، ساخت و ارتقای ربات‌ها و تبدیل آن‌ها به توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، ترکیبی منحصر‌به‌فرد از اکتشاف، استراتژی و پتانسیل کسب درآمد واقعی ازطریق توکن بومی خود را با نام PIXFI ارائه می‌دهد.

پیکسل ورس پس‌ از راه‌اندازی مینی‌اپ تلگرامی خود با نام پیکسل تپ در ماه ژوئن، برای تأمین مالی روند توسعه‌‌، ۵٫۵ میلیون دلار از سرمایه‌گذاران برجسته‌ای مانند Delphi Ventures و جیمز کوان، مدیرعامل سابق Nexon، جذب کرده که برای بهبود اکوسیستم بازی و گسترش پایگاه کاربری آن صرف شده است تا احتمالاً در آینده توکن‌های این بازی تبدیل به توکن‌های واقعی برای خرید و فروش پیکسل ورس در دنیای ارزهای دیجیتال شوند.

آینده‌ی بازی پیکسل ورس و ربات تلگرامی پیکسل تپ واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط بازی پیکسل تپ را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

بازی پیکسل‌ ورس درحال‌حاضر در فاز پیش‌نمایش عمومی قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد عناصر اصلی گیم‌پلی را تجربه کنند و بازخوردشان را برای به‌روزرسانی‌های مداوم ارائه دهند. بازی پیکسل ورس در گام بعد وارد فاز آلفای عمومی خواهد شد که ویژگی‌های بیشتری را معرفی می‌کند و دنیای بازی را گسترش می‌دهد. پس‌ از آن، فاز بتای عمومی وجود خواهد داشت که قبل از راه‌اندازی رسمی، تجربه‌ای تقریباً کامل را ارائه می‌دهد.

پیکسل ورس چیست؟

پیکسل‌ورس نوعی بازی مبتنی‌بر مأموریت با حال‌وهوای سایبرپانکی است که با ترکیب گیم‌پلی جذاب و فناوری بلاک چین، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و فراگیر خلق می‌کند. کاربران می‌توانند با شرکت در مأموریت‌ها و نبردها، توکن‌های PIXFI کسب کنند و درواقع توکن‌ها هسته‌ی اصلی مدل Tap to Earn آن را تشکیل می‌دهد.

فعالیت‌های روزانه و چالش‌ها، امتیازها و پاداش‌های اضافه برای شما به‌ارمغان می‌آورند و با این امتیازها تعامل گیمر افزایش می‌یابد. ربات‌ها و اشیای باستانی در بازی به‌صورت NFT نمایش داده می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را در بازار خریدوفروش کنند؛ ویژگی جذابی که مالکیت واقعی دارایی‌های درون بازی را تضمین می‌کند.

پیکسل ورس

پیکسل ورس در شهر پر جنب‌وجوش زنون با روایت داستانی و با الهام از سبک سایبرپانک جریان دارد. توکن PIXFI به‌عنوان واسطه‌ی اصلی برای تراکنش‌ها، ساخت ربات و فعالیت‌های بازار در PixelVerse عمل می‌کند و از اقتصاد غیرمتمرکز و شفاف بهره می‌برد. علاوه‌براین، جامعه‌ نقش مهمی در این بازی ایفا می‌کند و کاربران با مشارکت فعال در اکوسیستم، کمک به توسعه‌ی آن و شرکت در رویدادها و مسابقات گروهی، می‌توانند پاداش‌های بیشتری کسب کنند.

پیکسل تپ چیست؟

بازی پیکسل تپ - پیکسل ورس

پیکسل تپ زیرمجموعه‌ی پیکسل‌ ورس و نوعی بازی مبتنی‌بر تلگرام است که نبردهای تن‌به‌تن و گیم‌پلی استراتژیک را باهم ترکیب می‌کند. پیکسل‌تپ با قرارگرفتن در مسیر بازی‌هایی مانند همستر کامبت، تپ‌سواپ و نات کوین، سعی دارد تجربه‌ای منحصربه‌فرد ارائه دهد؛ جایی‌ که در آن می‌توانید با ضربه‌زدن روی صفحه، دعوت از دوستان و شرکت در نبردهای تن‌به‌تن، توکن‌های PIXFI کسب کنید.

پیکسل‌ تپ اولین بازی تلگرامی سبک Tap to Earn محسوب می‌شود که امکان انجام مبارزات تن‌به‌تن را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی، لایه‌ای پویا به مدل سنتی Tap to Earn اضافه می‌کند. کاربران می‌توانند عملکرد خود درون بازی را تقویت و جوایزی کسب کنند که این ویژگی‌ها پیکسل‌ تپ را به تجربه‌ای جذاب و با پتانسیل درآمدزایی تبدیل می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی بازی پیکسل‌ تپ

برخی ویژگی‌های پیکسل تپ باعث شده‌اند در میان انبوهی از بازی‌های کریپتویی که در تلگرام تب‌وتاب زیادی به‌راه انداخته‌اند، به‌عنوان پروژه‌ای منحصربه‌فرد شناخته شود:

  • ربات کلیکر داخلی: هر ۸ ساعت با ربات کلیکر خودکار سکه به‌دست آورید. با کلیک روی دکمه‌ی Claim در صفحه‌ی اصلی، هر زمان که خواستید سکه‌های خود را دریافت کنید. با این کار نیازی به ضربه‌زدن مدوام روی صفحه‌ی نمایشگر نخواهید داشت.
  • جوایز معرفی: با دعوت از دوستان، به ازای هر نفر ۲٬۰۰۰ سکه یا بیشتر به‌دست می‌آورید. حساب‌های تلگرام پریمیوم جوایز بیشتری دریافت می‌کنند.
  • سیستم مبارزه PVP: در نبردهای لحظه‌ای تن‌به‌تن شرکت کنید. با استفاده از سکه‌های به‌دست‌آمده، سطح خود را ارتقاء دهید و شخصیتتان را تقویت کنید تا شانس پیروزی افزایش یابد.
  • جوایز و مأموریت‌های روزانه: با ورود روزانه و تکمیل مأموریت‌هایی مثل دنبال‌کردن کانال‌های تلگرام، دیسکورد و حساب‌های ایکس، سکه به دست آورید.
  • رتبه‌بندی برترین‌ها: بر اساس تعداد افرادی که دعوت می‌کنید، با دیگر کاربران برای کسب رتبه‌‌های برتر رقابت کنید.

توکنومیک و ایردراپ پیکسل ورس و پیکسل تپ

پیکسل‌ ورس از توکن PIXFI به‌عنوان سنگ‌بنای سیستم اقتصادی خود بهره می‌برد. توکن مذکور از فعالیت‌های درون بازی و تراکنش‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. تعداد کل توکن‌های PIXFI روی ۵ میلیارد واحد محدود شده است که حدود ۲۵ درصد آن ازطریق ایردراپ در بازی پیکسل تپ و سایر بازی‌های این پروژه توزیع می‌شود.

کاربرد توکن PIXFI

توکن‌های PIXFI اهداف متعددی را در اکوسیستم پیکسل‌ ورس دنبال می‌کنند:

  • ارز درون بازی: کاربران از توکن‌های PIXFI برای خرید آیتم‌ها، ساخت ربات‌ها و شرکت در نبردها استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود PIXFI برای بهبود گیم‌پلی و پیشرفت در بازی ضروری باشد.
  • ایجاد بازار پویا: بازار پیکسل‌ ورس به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از توکن‌های PIXFI، ربات‌ها و آیتم‌های تزئینی را خریدوفروش کنند. بخشی از توکن‌های خرج‌شده در بازار ازطریق مکانیزم سوزاندن، برای همیشه از گردش خارج می‌شوند. این عمل از ایجاد تورم زیاد جلوگیری و در طول‌ زمان به ثبات یا افزایش ارزش توکن می‌کند.
  • یکپارچه‌سازی با پیکسل‌چین: PIXFI به‌عنوان توکن GAS (توکنی برای پرداخت هزینه‌ی تراکنش‌ها) برای تراکنش‌ها در پیکسل‌‌چین که بلاک‌چین زیربنای پیکسل‌ورس محسوب می‌شود عمل می‌کند. این یکپارچه‌سازی، تراکنش‌های کارآمد و ایمن را درون بازی تضمین می‌کند.
  • پشتیبانی از توسعه‌دهندگان: PIXFI با ادغام در SDK پیکسل‌ ورس، توسعه و گسترش درون بازی را تسهیل و توسعه‌دهندگان را برای مشارکت در اکوسیستم تشویق می‌کند.

آموزش بازی پیکسل تپ

برای ورود به دنیای سایبرپانکی پیکسل‌ ورس و استفاده از ویژگی‌های بازی بلاک‌چینی آن باید چند کار انجام دهید.

۱. ایجاد حساب کاربری در پیکسل‌ ورس

ابتدا با مراجعه به وب‌سایت پیکسل‌ورس، حساب کاربری بسازید. برای اتصال به تراکنش‌ها و دریافت پاداش‌ها حتماً یکی از گزینه‌های معرفی‌شده در مقاله‌ی بهترین کیف پول ارز دیجیتال مثل کیف پول متامسک را نصب کنید. اگر مینی‌اپ تلگرامی پیکسل‌ تپ را اجرا می‌کنید، برای دسترسی به ربات پیکسل‌ ورس باید از کیف پول سازگار با استاندارد ERC-20 استفاده کنید.

۲. دسترسی به داشبورد بازی

داشبورد پیکسل تپ، مهم‌ترین بخش این بازی محسوب می‌شود که با ضربه‌زدن روی Earn در پایین صفحه دردسترس قرار دارد. در این قسمت می‌توانید پروفایل، ربات‌ها و فعالیت‌های مختلف را مدیریت کنید، نمایه‌ی خود را شخصی‌سازی و نام مستعار خود را تنظیم کنید.

در صفحه‌ی Earn تعداد سکه‌ها، را در بخش Balance مشاهده خواهید کرد. همچنین باتوجه‌به سطح کاراکتر شما در داخل بازی، میزان درآمد روزانه مقابل بخش Daily Income نمایش داده می‌شود.

۳. شرکت در مأموریت‌ها و نبردها

ازطریق بخش Fight، در نبردهای بازیکن در مقابل محیط (PvE) شرکت کنید تا آیتم‌های جدید به‌دست آورید و تجربه‌تان را بهبود دهید. این نبردها به شما کمک می‌کند با تقویت مهارت‌ها و استراتژی‌های خود، در بازی پیشرفت کنید.

صفحه اصلی بازی پیکسل تپ
صفحه نبرد تن به تن در پیکسل ورس

در نبردهای تن‌به‌تن (PvP) شرکت کنید با شکست‌دادن حریفان، جوایز بیشتری به‌دست آورید. این نبردهای با ریسک بالا، نیازمند دقت و برنامه‌ریزی استراتژیک هستند.

۳. ساخت و ارتقای ربات‌ها

ابتدا مقداری سکه برای ساخت و ارتقای ربات‌های خود جمع‌آوری کنید. در گام بعد از دارایی‌های خود برای ساخت و ارتقای ربات‌ها بهره ببرید. بدین‌منظور وارد بخش Fight شوید و زیر کارت اطلاعات ربات خود، گزینه‌ی Upgrade را انتخاب کنید.

۵. شرکت در فعالیت‌های گروهی

برای کسب سکه‌های بیشتر در پیکسل تپ، با مراجعه به بخش Rewards در فعالیت‌های جامعه‌محور و پروژه‌های مشارکتی شرکت کنید. این کار به ایجاد ارتباط با جامعه‌ی پیکسل‌ ورس کمک می‌کند و تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از اجرای بازی ارائه می‌دهد.

شرکت در مأموریت های روزانه در بازی پیکسل تپ
ارتقاء شخصیت در بازی پیکسل تپ

۶. کسب و استفاده از توکن‌های PIXFI

توکن‌های PIXFI برای همه‌ی تراکنش‌های درون بازی ازجمله ساخت، نبرد و خریدوفروش NFT استفاده می‌شوند. همچنین می‌توانید با شرکت در استیکینگ، پاداش‌های بیشتری کسب کنید.

۷. دعوت از دوستان

با استفاده از لینک معرف منحصربه‌فرد خود، دوستانتان را برای پیوستن به پیکسل‌ تپ دعوت کنید. فعالیت‌های دوستان شما امتیازاتی برایتان به‌ارمغان خواهد آورد و معرف‌های برتر پاداش‌های ویژه نیز دریافت خواهند کرد.

دعوت دوستان در پیکسل تپ
دعوت دوستان در پیکسل تپ

۸. اتصال کیف پول

در بالای صفحه‌ی اصلی بازی پیکسل تپ، روی نماد کیف پول ضربه بزنید. در گام بعد از شما درخواست می‌شود کیف پول مورد نظرتان را برای اتصال به بازی انتخاب کنید. پیشنهاد می‌شود از کیف پول تراست ولت یا کیف پول متامسک استفاده کنید. البته پیکسل‌ تپ با هر کیف پول ارز دیجیتالی که با استاندارد ERC-20 سازگار باشد، پشتیبانی می‌کند.

آدرس کیف پول ERC-20 خود را وارد کنید تا پیام موفقیت‌آمیزبودن اتصال کیف پول به شما نمایش داده شود.

اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ
اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ
اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ
اتصال کیف پول به بازی پیکسل تپ

پیکسل‌ ورس با یکپارچه‌سازی فناوری بلاک چین، گیم‌پلی‌ امن و شفاف و مالکیت واقعی دارایی‌های دیجیتال را تضمین می‌کند.

چطور در پیکسل ورس سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

با شرکت در فعالیت‌های متنوع درون بازی پیکسل تپ، می‌توانید توکن PIXFI که ارز دیجیتال مخصوص این بازی است، به‌دست بیاورید. علاوه‌بر اجرای روند کلی بازی، روش‌های دیگری برای کسب سکه‌های بیشتر وجود دارد.

ازطریق بخش Rewards وارد صفحه‌ی جوایز پیکسل تپ شوید. در این بخش دو تب Rewards و Tasks را مشاهده خواهید کرد. در تب Tasks می‌توانید با دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی، بازنشر پست‌ها یا تماشای ویدیوهای یوتیوب این پروژه، سکه‌های مجازی جایزه بگیرید. در تب Rewards نیز بخش Daily Combo و Daily Reward را داریم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

کمبوی روزانه (Daily Combo) پیکسل تپ

مشابه کمبوی روزانه بازی همستر کامبت، کمبوی روزانه‌ی پیکسل‌ ورس به شما اجازه می‌دهد با تکمیل وظایف خاص هر روز، جوایز بیشتری کسب کنید. در بازی تلگرامی پیکسل تپ هر روز با انتخاب درست چهار کارت مخصوص، امتیاز آن را دریافت خواهید کرد. این کار با کشیدن و رهاکردن به جایگاه مخصوص آن‌ها صورت می‌گیرد.

کمبوی روزانه در بازی پیکسل تپ
سکه های ورود روزانه به بازی پیکسل تپ

جایزه‌ی روزانه (Daily Reward) پیکسل تپ چیست؟

با ورود روزانه‌ و منظم، جوایز اضافه دریافت خواهید کرد. روز اول ۱۰ هزار سکه‌ی داخل بازی را به‌عنوان پاداش ورود می‌گیرید و در صورت تداوم ورود روزانه، هر روز ۱۰ هزار سکه به جایزه‌ی شما اضافه می‌شود.

تاریخ لیست‌شدن و قیمت احتمالی پیکسل تپ

تاریخ دقیق عرضه‌ی توکن‌های پیکسل تپ هنوز ازطرف تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی اعلام نشده است. به‌هر حال برخی منابع غیر رسمی اعلام‌ کرده‌اند توکن بازی تا پایان تابستان سال جاری یعنی اوخر شهریور عرضه و در صرافی‌ها لیست خواهد شد.

درمورد قیمت احتمالی پیکسل تپ نیز مثل سایر پروژه‌های مشابه تا زمانی‌ که توکن این بازی به‌طور رسمی لیست نشود، نمی‌توان هیچ جزئیاتی درمورد قیمت آن به‌دست آورد؛ مگر اینکه تیم سازنده قبل‌ از عرضه‌ی توکن، جزئیات قیمتی آن را اعلام کنند.

زومیت در صورت دریافت هر نوع به‌روزرسانی درمورد تاریخ لیست‌شدن و قیمت احتمالی پیکسل تپ، این مقاله را با محتوای جدید به‌روزرسانی خواهد کرد.

سوالات متداول زومیت

  • توکن پیکسل تپ چه زمانی در صرافی‌ها لیست خواهد شد؟

    تیم توسعه‌دهنده‌ی پیکسل تپ هنوز تاریخ رسمی‌ای برای لیست‌شدن توکن PIXFI در صرافی‌ها اعلام نکرده‌اند.

  • چه عواملی در ایردراپ پیکسل تپ بیشتر تأثیر دارند؟

    طبق اطلاعات ارائه‌شده از طرف تیم توسعه‌دهنده‌ی پیکسل تپ، فعالیت بیشتر و شرکت در نبردهای تن‌به‌تن و همچنین ارتقای شخصیت‌ داخل بازی مهم‌ترین عوامل برای ایردراپ توکن PIXFI هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات