همه‌چیز درمورد ایردراپ داگز تلگرام؛ بهترین راه افزایش توکن و تاریخ احتمالی لیست شدن

دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
مطالعه 9 دقیقه
بازی تلگرامی داگز روی گوشی با لوگو داگز | DOGS Game
پروژه‌ی داگز (DOGS)، می‌خواهد دنیای میم‌کوین را در رمزارزها جذاب‌تر کند و مینی‌اپ تلگرامی این بازی روشی منحصربه‌‌فرد برای کسب توکن‌ها ارائه می‌دهد.
تبلیغات

در بازار ارزهای دیجیتال کوین‌های مختلفی با اهداف و کارکردهای متنوع وجود دارند. در این میان، برخی از کوین‌ها با الهام از فرهنگ اینترنت و جوامع آنلاین شکل گرفته‌اند که به آن‌ها میم کوین (Meme Coin) می‌گویند و یکی از میم کوین‌های جالب، داگز (DOGS) نام دارد.

مهم: آینده‌ی بازی داگز واقعاً مشخص نیست و هیچ تضمینی برای تبدیل آن به پول واقعی وجود ندارد؛ بنابراین این معرفی را به‌منظور تأیید زومیت برای درآمدزایی قلمداد نکنید. ما فقط پروژه‌ی DOGS را معرفی و وعده‌های آن را بازگو می‌کنیم.

داستان جالب خلق داگز، این میم‌کوین را نسبت‌ به سایر پروژه‌های مشابه متمایز می‌کند. این کوین با الهام از شخصیت اسپاتی (Spotty) ساخته شده است؛ اسپاتی نماد غیررسمی شبکه‌ی اجتماعی روسی VK محسوب می‌شود که پاول دوروف، خالق تلگرام، این طرح را در جریان یک حراجی خیریه ایجاد کرد. اسپاتی به‌سرعت به چهره‌ای محبوب تبدیل شد و حالا DOGS می‌خواهد این میراث را به دنیای کریپتو بیاورد.

نکته‌ی جالب دیگر درمورد ایردراپ داگز این است که نیازی به هیچ فعالیت خاصی ندارد و برخلاف بسیاری از بهترین بازی های کریپتویی ازجمله ارز نات کوین، همستر کامبت، تپ سواپ، بلوم، پیکسل تپ و یس کوین از نوع Tap to Earn نیست و از ایده‌ای جالب برای ارائه‌ی توکن‌هایش بهره می‌برد.

طبق وعده‌ی تیم توسعه‌دهنده‌، ایردراپ داگز احتمالاً تا ساعت ۱۶ امروز (۵ شهریور ۱۴۰۳) انجام خواهد شد. درصورتی که تیم سازنده به وعده‌ی خود عمل کند، می‌توانید توکن داگز خود را به کیف پول شخصی ارزدیجیتال انتقال دهید و پس‌از لیست‌شدن، قیمت داگز تلگرام نیز مشخص خواهد شد.

بازی تلگرامی داگز چیست؟

نماد سگی که پروژه‌ی داگز از آن استفاده می‌کند، اسپاتی نام دارد. داستان اسپاتی از جایی شروع شد که پاول دوروف، طرح گرافیکی سگ را در حراجی خیریه‌ی حمایت از پرورشگاه‌های کودکان خلق کرد. اسپاتی فراتر از تصویر ساده بود؛ او به نمادی از مراقبت و حمایت تبدیل شد و ۱۰۰ درصد از درآمد حاصل از فروش هدایای مرتبط با اسپاتی به پرورشگاه‌ها و خانه‌های کودکان اختصاص یافت. طی سال‌ها، ماجراهای اسپاتی او را از به یکی از اولین استیکرهای VK تبدیل کرد و حتی سفر به فضا رساند. حالا، اسپاتی به‌عنوان نماد مینی‌اپ تلگرامی DOGS استفاده شده است؛ پروژه‌ای که برخی آن را بومی‌ترین میم‌کوین تلگرام می‌دانند.

آموزش بازی داگز

اگر آموزش تلگرام را مطالعه کرده باشید، پیوستن به جامعه‌ی داگز ساده و سرگرم‌کننده خواهد بود. با طی‌کردن چند مرحله‌ی ساده می‌توانید عضو این جامعه شوید و کسب توکن‌های DOGS را آغاز کنید. توجه داشته باشید امکان دسترسی به بازی داگز ازطریق تلگرام وب برای کامپیوتر نیز فراهم است.

  • برای شروع، به ربات DOGS در تلگرام ملحق شوید.
  • پس‌ از عضویت در ربات داگز، روی دکمه‌ی Start کلیک کنید. ربات شما را در مراحل مختلف راهنمایی می‌کند.
  • ربات داگز از شما می‌خواهد مدت‌زمان عضویت خود در تلگرام را تأیید کنید. هرچه سابقه‌ی طولانی‌تری داشته باشید، توکن‌های DOGS بیشتری دریافت خواهید کرد.
  • پس‌ از تأیید سابقه‌ی حضور در تلگرام، ربات با‌توجه‌به فعالیت شما در این پیام‌رسان، تعدادی توکن DOGS پاداش می‌دهد. این بازی بر اساس فعالیت جامعه‌ی کاربرانش رشد می‌کند. با معرفی ربات داگز به دوستان خود، به قدرتمندتر شدن جامعه و در نتیجه، افزایش احتمالی ارزش توکن DOGS کمک خواهید کرد.

بازی داگز طراحی بسیار ساده‌ای دارد و شامل سه بخش اصلی می‌شود که در پایین صفحه با عنوان Home ،Leaderboard و Friends مشخص شده‌اند.

صفحه اصلی بازی داگز
صفحه Home داگز
بخش Leaderboard بازی داگز
صفحه Leaderboard داگز
اتصال داگز به تون کیپر
صفحه Home داگز
صفحه دعوت از دوستان در بازی داگز
صفحه Friends داگز

بخش Home صفحه‌ی اصلی بازی را نشان می‌دهد و شامل اطلاعاتی مثل تعداد توکن‌های شما، اتصال به کیف پول، امتیازاتی که از دعوت دوستان کسب کرده‌اید و عمر اکانت تلگرام می‌شود.

در بخش Leaderboard می‌توانید نام و امتیاز برترین کاربران و همچنین جایگاه خود را میان کل اعضای بازی مشاهده کنید.

در نهایت بخش Friends برای دعوت از دوستان چند گزینه دراختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه‌ی مقاله توضیحات بیشتری درمورد این بخش ارائه خواهیم داد.

چطور تعداد بیشتری توکن DOGS دریافت کنیم؟

پروژه‌ی داگز برخلاف بسیاری از بازی‌های تلگرامی که در آن‌ها با ضربه‌زدن روی صفحه یا جمع‌آوری کارت می‌توانید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید، هیچ مکانیزمی برای این کار ارائه نمی‌دهد. درواقع توکن‌های DOGS فقط براساس عمر اکانت تلگرام به شما تعلق می‌گیرد و اگر اخیراً دیلیت اکانت تلگرام را انجام داده باشید، تعداد بسیار کمی توکن داگز دریافت خواهید کرد.

درحال حاضر تنها راه افزایش توکن‌های DOGS، دعوت دوستان است:

  • پس‌ از ورود به بازی در پایین صفحه روی Friends ضربه بزنید.
  • در این مرحله روی دکمه‌ی Invite friends ضربه بزنید.
صفحه دعوت از دوستان در بازی داگز
صفحه دعوت از دوستان در بازی داگز
  • دو گزینه‌ی Copy invite link و Share invite link دراختیار شما قرار دارد که اولی برای کپی لینک اختصاصی دعوت شما و دومی برای اشتراک‌گذاری مستقیم لینک با دوستان در نظر گرفته شده‌اند. درصورت داشتن اکانت پرمیوم تلگرام، تعداد توکن‌های دریافتی شما بیشتر خواهد بود.

البته داگز هم مثل بسیاری از بازی‌های تلگرامی مشابه، اخیراً امکان کسب توکن بیشتر ازطریق انجام برخی وظایف ساده را فراهم کرده است. در صفحه‌ی اصلی این مینی‌اپ وظایفی مثل دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی پروژه وجود دارد که با انجام‌دادن آن‌ها بین چند صد تا چند هزار توکن DOGS پاداش می‌گیرید.

روش اتصال کیف پول به داگز

داگز امکان اتصال کیف پول‌های مبتنی‌بر بلاک چین TON را فراهم کرده است. بسیاری از کاربران تون کیپر را بهترین کیف پول ارز دیجیتال مبتنی‌بر TON می‌دانند و به‌همین دلیل در ادامه به روش اتصال این ولت به داگز می‌پردازیم:

  • در صفحه‌ی اصلی روی دکمه‌ی Connect wallet ضربه بزنید.
  • از میان کیف پول‌های پیشنهادی، Tonkeeper را انتخاب کنید.
اتصال داگز به تون کیپر
اتصال داگز به تون کیپر
  • داگز شما را به اپلیکیشن تون کیپر هدایت خواهد کرد و برای اتصال باید روی دکمه‌ی Connect wallet آبی‌رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • تون کیپر برای تأیید اتصال به داگز از شما می‌خواهد رمزعبور کیف پول خود را وارد کنید.
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر

اکنون کیف پول شما به داگز متصل شده است و با ورود به بازی در صفحه‌ی اصلی به‌جای دکمه‌ی Connect wallet، بخشی از آدرس کیف پول خود را مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید در صورت تمایل اتصال به ولت را قطع و داگز را به کیف پول دیگری متصل کنید.

درصورتی‌که ویدیوهای آموزشی داگز را از یوتیوب مشاهده می‌کنید، سری به مقاله‌ی دانلود از یوتیوب با تلگرام بزنید.

توکن‌های DOGS چطور توزیع می‌شوند؟

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های داگز، روش توزیع توکن‌های آن است. برخلاف روش‌های سنتی استخراج یا خرید، توکن‌های DOGS بر اساس فعالیت کاربران در تلگرام توزیع می‌شوند که در ادامه به این معیارها می‌پردازیم:

  • سن حساب کاربری تلگرام: هرچه حساب کاربری تلگرام شما قدیمی‌تر باشد، احتمالاً تعداد بیشتری توکن DOGS دریافت خواهید کرد. این روش پاداشی برای کاربران قدیمی این پلتفرم به‌شمار می‌رود.
  • اشتراک تلگرام پریمیوم: کاربرانی که اشتراک تلگرام پریمیوم دارند، از مزایای بیشتر و توکن‌های بیشتری برخوردار می‌شوند. این کار باعث تشویق کاربران به خرید اشتراک پریمیوم و درنهایت، بهبود تجربه‌ی کلی آن‌ها از تلگرام می‌شود.
  • وضعیت OG: وضعیت OG (مخفف Original Gangster) یعنی شما کاربر قدیمی و فعال تلگرام هستید. این وضعیت می‌تواند توکن‌های DOGS بیشتری برای شما به‌ارمغان بیاورد و وفاداری و فعالیت در این پلتفرم را به رسمیت بشناسد.

داگز سعی دارد با الهام گرفتن از وفاداری و سابقه‌ی کاربران تلگرام، جامعه‌ای قدرتمند و روشی نوآورانه برای توزیع توکن‌هایش ارائه دهد.

تاریخ لیست شدن احتمالی داگز

با فراگیرشدن بازی‌هایی مثل همستر کامبت، این سؤال در ذهن بسیاری از کاربران ایجاد شد که همستر کامبت کی لیست می‌شود؟ یا زمان لیست شدن تپ سواپ کی خواهد بود؟ اکنون همین سؤال میان جامعه‌ی داگز مطرح شده است که داگز کی لیست خواهد شد؟

براساس تلگرام تیم توسعه‌دهنده‌ی داگز، امروز حوالی ساعت ۱۵:۳۰، توکن داگز رسما در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شده و خرید و فروش توکن آن آغاز خواهد شد. پس‌ از ایردراپ DOGS، توکن‌های دریافتی شما به کیف پولتان واریز خواهد شد و سپس با مراجعه به مقاله‌ی بهترین صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم مورد نظرتان را انتخاب کنید و نسبت‌ به فروش داگز یا تبدیل توکن‌ها اقدام کنید. همچنین برای نگه‌داری بلندمدت توکن‌های خود، آن‌ها را به کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری انتقال دهید.

قیمت احتمالی داگز در برخی از گزارش‌های غیررسمی بین ۰٫۰۰۳ دلار تا ۰٫۳ گزارش شده است اما تا زمانی‌که پروژه به‌طور رسمی در صرافی‌ها لیست نشود، قیمت داگز به‌طور دقیق مشخص نخواهد شد. اگر همه‌چیز طبق روال پیش برود، اولین قیمت توکن داگز تلگرام را سازندگان آن تعیین خواهند کرد. در ادامه مثل هر رمزارز دیگری باتوجه‌به خریدوفروش معامله‌گران، قیمت توکن داگز بالا و پایین خواهد شد.

سوالات متداول

  • بازی داگز چیست؟

    داگز نوعی مینی‌‌اپ تلگرامی است که با الهام از سگ نمادینی به‌نام اسپاتی، سعی دارد جانی تازه به فضای میم‌کوین‌های کریپتو بدهد. این پروژه برخلاف بازی‌هایی مثل تپ سواپ، همستر یا بلوم نیازی به فعالیت خاصی ندارد و در سبک Tap to Earn نیست و بنابراین برای کسب توکن‌های DOGS نیازی به ضربه‌زدن روی صفحه یا خرید و ارتقای کارت‌ ندارید.

  • توکن‌های DOGS بر چه اساسی توزیع می‌شوند؟

    با ورود به ربات تلگرامی داگز، این بازی براساس سن اکانت تلگرام شما، تعدادی توکن DOGS به حسابتان واریز می‌کند و تنها راه برای افزایش تعداد توکن‌ها، دعوت دوستان به بازی داگز است.

  • چطور توکن‌های DOGS خود را افزایش دهیم؟

    تنها روش افزایش تعداد توکن‌های DOGS شما، دعوت از دوستان است و به ازای هر کاربری که با لینک اختصاصی شما وارد این ربات تلگرامی شود، تعدادی توکن دریافت خواهید کرد.

  • ایردراپ داگز چه زمانی انجام می‌شود؟

    تاریخ ایردراپ توکن‌های DOGS و انتقال آن‌ها به کیف پول‌های کاربران هنوز اعلام نشده است اما توسعه‌دهندگان پروژه پس‌ از نهایی‌شدن تاریخ ایردراپ، این خبر را ازطریق کانال‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهند کرد.

  • قیمت توکن DOGS چقدر است؟

    تا زمانی که ایردراپ پروژه‌ی داگز انجام نشود و صرافی‌های رمزارز، توکن DOGS را لیست نکنند نمی‌توان هیچ پیش‌بینی‌ای درمورد قیمت آن انجام داد؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت توکن چاره‌ای جز انتظار برای لیست‌شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات