آموزش برداشت داگز؛ صفر تا صد انتقال به کیف پول، صرافی و فروش Dogs

چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
برداشت داگز
توکن داگز بالاخره در صرافی‌ها لیست شد و اکنون می‌توانید دارایی خود را برداشت کنید و آن را بفروشید.
تبلیغات

پروژه‌ی داگز که چند ماه قبل آن را به‌طور کامل معرفی کردیم، یکی از معدود مینی‌اپ‌های تلگرامی بود که سبکی متفاوت نسبت‌‌به اکثر نمونه‌های موجود ازجمله نات کوین، همستر کامبت، یس کوین، بلوم و تپ سواپ دارد. شما فقط با عضویت در ربات داگز می‌توانستید براساس عمر اکانت تلگرام خود، توکن کسب کنید.

همان‌طور که تیم توسعه‌دهنده‌ی داگز وعده داده بود، این پروژه در تاریخ ۵ شهریور به‌طور رسمی در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس لیست شد و اکنون کاربران می‌توانند دارایی خود را برداشت کنند. همچنین امکان فروش داگز دردسترس شما قرار دارد که روش انجام آن بسیار ساده است.

به‌روزرسانی: با برطرف‌شدن اختلالات شبکه‌ی TON، هم‌اکنون امکان برداشت توکن داگز برای همه‌ی کاربران فعال شده است. همچنین امکان برداشت داگز بدون کسر کارمزد نیز فراهم شده و در روش کسر کارمزد نیز دیگر نیازی به شارژ کیف پول با استفاده از خرید ارز Toncoin ندارید.

اتصال کیف پول به داگز

داگز از کیف پول‌های مبتنی‌بر شبکه‌ی TON ازجمله تون کیپر پشتیبانی می‌کند. قبل‌ از هر چیز ابتدا باید کیف پول خود را ایجاد کنید که آموزش ساخت این کیف‌پول و کار با تون کیپر را قبلاً برایتان منتشر کرده‌ایم.

  • پس‌ از نصب تون کیپر یا هر کیف پول مبتنی‌بر TON دیگر، وارد ربات داگز شوید.
  • در صفحه‌ی اصلی روی دکمه‌ی Connect Wallet ضربه بزنید.
  • از فهرست کیف پول‌های پشتیبانی‌شده، کیف پول ارز دیجیتال مورد نظرتان (مثلاً Tonkeeper) را انتخاب کنید.
اتصال داگز به تون کیپر
اتصال داگز به تون کیپر
  • داگز شما را به اپلیکیشن کیف پول مورد نظر مثلاً تون کیپر هدایت خواهد کرد و برای اتصال باید روی دکمه‌ی Connect wallet آبی‌رنگ در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • تون کیپر برای تأیید اتصال به داگز از شما می‌خواهد رمزعبور کیف پول خود را وارد کنید.
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر
اتصال داگز به کیف پول تون کیپر

اکنون اکانت داگز شما به کیف پول رمزارزتان متصل شده است و می‌توانید مراحل بعد را برای برداشت توکن‌ها دنبال کنید.

برداشت داگز و انتقال آن به کیف پول

برای برداشت توکن‌های داگز خود و انتقال‌ آن‌ها به کیف پول رمزارزتان باید چند مرحله‌ی ساده را دنبال کنید:

  • وارد صفحه‌ی اصلی ربات داگز در تلگرام شوید.
  • گزینه‌ی Claim onchain را انتخاب کنید. با این کار، فرایند برداشت توکن‌ها از بلاک چین آغاز می‌شود.
برداشت داگز
  • پس‌از انتخاب این گزینه، دو گزینه‌ی دیگر پیش‌ رویتان قرار می‌گیرد که مربوط به نحوه‌ی برداشت و انتقال آن به کیف پول می‌شود:

۱. Quick withdrawal: با انتخاب این‌گزینه، توکن‌های شما ظرف ۷۲ ساعت به‌ کیف پول متصل‌شده به ربات منتقل خواهند شد، اما ۱٫۷۵ درصد از موجودی توکن داگز به‌عنوان کارمزد انتقال به کیف‌پول کسر خواهد شد!

۲. Free withdrawal: اگر برای برداشت داگز عجله‌ای ندارید می‌توانید بدون کسر کارمزد و با انتخاب این گزینه، توکن‌های خود را به‌صورت کاملا رایگان و یکجا به کیف‌پول منتقل کنید؛ اما توجه داشته باشید که این فرایند ممکن است تا سه‌هفته طول بکشد.

نحوه برداشت داگز
تایید برداشت داگز
تایید آدرس کیف پول در داگز
تایید دوم برداشت داگز
  • پس‌از انتخاب گزینه موردنظر روی Yes, let's do that بزنید.
  • در صفحه‌ی بعدی، آدرس کیف‌پول خود را بررسی کرده و با اپلیکیشن کیف‌پول تون‌کیپر یا والت‌های دیگر مطابقت دهید و پس‌از اطمینان از یکسان‌بودن آدرس و موجودی روی Looks good بزنید.
  • روی I confirm بزنید تا فرایند انتقال داگز به کیف‌پول آغاز شود.

پس‌از این‌که موجودی کیف‌پول شما با توکن‌های داگز افزایش یافت، اکنون می‌توانید توکن‌ها را به صرافی مورد نظرتان انتقال دهید و آن‌ها را بفروشید.

فروش داگز در صرافی‌ها

برای انتقال توکن‌های داگز خود از کیف پول به صرافی‌ها، ابتدا باید مقداری رمزارز TON را به آن کیف پول واریز کنید؛ زیرا کارمزد انجام تراکنش‌ها در کیف پول‌های مبتنی‌بر TON ازجمله تون کیپر، با این رمزارز پرداخت می‌شود.

توجه داشته باشید هزینه‌ی انتقال توکن‌های DOGS از تون کیپر به صرافی‌های رمزارز باتوجه‌به شلوغی شبکه می‌تواند تغییر کند. برای خرید TON می‌توانید از صرافی‌های ایرانی یا خارجی استفاده کنید یا از دوستان خود بخواهید مقداری TON به آدرس کیف پول تون کیپرتان انتقال دهند. برای فروش داگز مراحل زیر را دنبال کنید.

  • در صرافی مورد نظرتان، روی Deposit یا واریز ضربه بزنید و از میان توکن‌های موجود، DOGS را انتخاب کنید.
  • اکنون آدرس دریافت‌ توکن‌های داگز را از صرافی مورد نظرتان کپی کنید و در کیف پول تون کیپر وارد بخش Send شوید. آدرس کپی‌شده را در فیلد Address or name پیست کنید و در نهایت روی دکمه‌ی Continue ضربه بزنید. اگر صرافی شما به MEME یا Comment نیز احتیاج داشت، آن را در بخش Comment صفحه‌ی برداشت تون کیپر وارد کنید.
انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی
انتقال داگز به صرافی

توجه داشته باشید برخی صرافی‌ها علاوه‌بر آدرس واریز TON شناسه‌ای به نام MEME یا Comment نیز نیاز دارند که در این شرایط این شناسه در زیر آدرس صفحه‌ی واریز نمایش داده می‌شود و نمونه‌ی آن را در تصویر بالا مشاهده می‌کنید.

  • در مرحله‌ی آخر، برای تأیید نهایی تراکنش باید اسلایدر را از سمت‌ چپ به راست بکشید.

کار تمام است و چند دقیقه‌ی بعد توکن‌های داگز شما به موجودی صرافی مورد نظرتان اضافه خواهد شد و در آن‌جا می‌توانید نسبت‌به فروش یا معامله‌ی DOGS اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات