کامپیوتر دل با گرافیک RTX 4070 و ۳۲ گیگابایت رم ۴۳۰ دلار در آمریکا تخفیف خورد

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کامپیوتر شخصی رومیزی دل XPS Desktop از نمای جلو روی میز
تخفیف ۴۳۰ دلاری کامپیوتر شخصی دل XPS Desktop، این محصول قدرتمند را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است.
تبلیغات

شرکت دل تخفیف ویژه‌ای برای یکی از کامپیوترهای رومیزی خود در نظر گرفته که بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. قیمت کیس کامپیوتر XPS Desktop دل ۲٬۱۳۰ دلار است که با تخفیف ۴۳۰ دلار با قیمت ۱۷۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.

دل XPS Desktop برای افرادی که به کامپیوتر شخصی جدید نیاز دارند، گزینه‌ای ایدئال محسوب می‌شود و نیاز شما را چه در محیط کاری و چه برای مدرسه رفع می‌کند. این دستگاه به پردازنده اینتل Core i7 نسل سیزدهم، کارت گرافیک انویدیا مدل GeForce RTX 4070 و رم ۳۲ گیگابایتی مجهز شده است که عملکردی درحد کامپیوترهای پرچمدار ارائه می‌دهد.

کامپیوتر شخصی رومیزی دل XPS Desktop از نمایش پشت و جلو
کامپیوتر شخصی دل XPS Desktop

طبق اطلاعات سایت رسمی دل، XPS Desktop به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ پرو عرضه می‌شود و از فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی SSD بهره می‌برد و علاوه‌براین به هارد دیسک دو ترابایتی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها مجهز است.

از دیگر ویژگی‌های کامپیوتر دل می‌توان به پورت‌های متنوع ازجمله USB-A و USB-C اشاره کرد که در لبه‌ی جلویی و پشت آن قرار دارند.

کامپیوتر شخصی دل XPS Desktop با کارت گرافیک RTX 4070 انویدیا و ۳۲ گیگابایت رم، حتی با قیمت ۲٬۱۳۰ دلار نیز محصول جذابی به‌نظر می‌رسد و اکنون با تخفیف ویژه این جذابیت افزایش می‌یابد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات