این مینی‌پی‌سی، پردازنده پرقدرت AMD و ۶۴ گیگابایت رم را در بدنه‌ای به‌ابعاد فن خنک‌کننده جای داده است

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مینی پی سی Topton RGB Color Mini PC
شرکت تاپتون از مینی ‌پی‌سی جدید خود رونمایی کرده است که با وجود ابعاد کوچکش، مشخصاتی چشمگیر دارد.
تبلیغات

تاپتون از مینی پی‌سی جدید خود رونمایی کرد. این مینی پی‌سی آنقدر کوچک است که ممکن است آن را با یک فن خنک کننده‌ی رومیزی اشتباه بگیرید. این مینی پی‌سی لامپ‌های رنگی RGB دارد و مشخصات آن برای یک کامپیوتر با این ابعاد جالب توجه است.

این مینی پی‌سی Topton RGB Color Mini PC نام دارد و بیشتر شبیه یک فن رومیزی است تا یک کامپیوتر. اما پورت‌های موجود در تاپتون ماهیت واقعی آن را آشکار می‌کند؛ این دستگاه دارای یک USB 4، دو USB 3.2، دو USB 2.0، یک پورت شبکه ۲٫۵ گیگابیتی، اترنت، DP و یک پورت HDMI است. بنابراین، این یک غول کوچک است که می‌تواند از پس تمام لوازم جانبی که به آن متصل می‌کنید برآید.

مینی پی سی Topton RGB Color Mini PC
مینی پی سی Topton RGB Color Mini PC

ابعاد کوچک مینی پی‌سی Topton RGB Color Mini PC می‌تواند گول زننده باشد؛ اما سخت‌افزارهای خوبی درون آن جای گرفته است. امکان سفارش پردازنده‌ پرقدرت AMD در مدل‌های رایزن ۷ 7840HS و رایزن ۷ 8845HS یا رایزن ۹ 6900HX وجود دارد.

گزینه‌های زیادی برای حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی وجود دارد که تا 64 گیگابایت رم DDR5 و تا ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD را شامل می‌شود. همچنین امکان سفارش نسخه‌ی بدون رم و فضای ذخیره‌سازی وجود دارد تا کاربر قطعات سخت افزاری مدنظر خود را روی این مینی پی‌سی نصب کند.

قیمت مینی کامپیوتر مدل Topton RGB Color Mini PC بدون حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی ۳۲۹ دلار و با تمامی امکانات خود به ۷۶۷ دلار می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات