کامپیوتر گیمینگ جدید اچ‌پی را می‌توان شخصی‌سازی کرد

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوتر گیمینگ اچ پی Home 35L
شرکت اچ‌پی در رویداد گیمزکام از کامپیوتر گیمینگ جدیدی رونمایی کرد که امکانات شخصی‌سازی پردازنده و گرافیک را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

با آغاز نمایشگاه گیمزکام، شرکت‌ها برای به رخ‌کشیدن جدیدترین و بهترین محصولات خود به گیمرهای مشتاق صف کشیده‌اند. اچ‌پی امسال با طیف وسیعی از محصولات مختلف برای جلب رضایت هر نوع سلیقه‌ای، سنگ‌تمام گذاشته است. ستاره‌ی این نمایشگاه کامپیوتر جدید Omen بود که به گفته‌ی HP اولین کامپیوتر از نوع خود محسوب می‌شود که می‌توانید آن را متناسب با نیازهایتان شخصی‌سازی کنید.

یکی از محصولات مهمی که اچ‌پی در گیمزکام معرفی کرد، HP Omen 35L نام دارد. به‌گفته‌ی این شرکت، محصول مورد اشاره اولین کامپیوتر گیمینگ قابل‌ سفارشی‌سازی سری Omen به‌حساب می‌آید که به گیمرها اجازه می‌دهد قطعات داخلی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

کامپیوتر گیمینگ اچ پی Home 35L از نمای جلو
HP

به‌نظر می‌رسد گیمرها تمایل زیادی به ارتقاء و شخصی‌سازی سیستم‌های خود دارند. گفته می‌شود ۹۶ درصد گیمرها هنگام خرید کامپیوتر، عملکرد آن را در اولویت قرار می‌دهند. علاوه‌براین ۸۴ درصد از گیمرها به‌دنبال محصولاتی هستند که با سبک شخصی آن‌ها هماهنگ باشد و در نهایت ۸۴ درصد نیز به قابلیت ارتقاء و شخصی‌سازی کامپیوتر خود اهمیت می‌دهند.

کامپیوتر گیمینگ اچ پی Home 35L از نمای کنار
قطعات کامپیوتر گیمینگ اچ پی Home 35L

HP در پاسخ به داده‌های مربوط به تمایلات گیمرها، Omen 35L را طوری طراحی کرده است که به این افراد اجازه می‌دهد در صورت لزوم، با تعویض قطعات داخلی، سیستم خود را ارتقاء دهند. کامپیوتر با پردازنده‌ی Ryzen 7 8700G یا Core i7-14700F به همراه کارت گرافیک GeForce RTX 4090 عرضه می‌شود.

مدل مجهز به پردازنده‌ی AMD Ryzen کامپیوتر گیمینگ Omen 35L اچ‌پی در وب‌سایت HP.com با قیمت پایه‌ی ۱۳۰۰ دلار در دسترس است، درحالی‌که نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌های نسل جدید اینتل نیز با قیمت پایه‌ی ۱۳۷۰ دلار به‌فروش می‌رسد. امکان خرید قطعات مجزای Omen برای ارتقای سیستم، از اوایل سال ۲۰۲۵ فراهم خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات