ویدئو رونمایی آی‌مک M4 منتشر شد؛ دو محصول دیگر در روزهای آینده معرفی می‌شوند

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تورنس در حال معرفی آی مک M4  در هفت رنگ
اپل ویدئو معرفی آی‌مک M4 را در یوتیوب منتشر کرد.
تبلیغات

اپل امروز آی‌مک جدید مبتنی‌بر تراشه‌ی M4 را رونمایی و هم‌زمان ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرد که به‌نظر می‌رسد مستقیماً از ویدئو رویداد ضبط‌شده‌ای برش‌خورده باشد.

جان ترنوس، مدیر مهندسی سخت‌افزار اپل، آی‌مک جدید را به‌عنوان اولین مورد از «سه رونمایی هیجان‌انگیز» معرفی کرد. بنابراین، انتظار می‌رود رونمایی دو محصول دیگر مک مینی M4 و مک‌ بوک پرو M4 در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در پیش باشد.

ویژگی‌ آی مک M4
Apple

در ابتدای ویدئو، الگرا تِپِر، مدیر محصول اپل اینتلیجنس، قابلیت‌های هوش مصنوعی آی‌مک را در سه دسته‌ی ابزارهای نوشتاری و ساخت عکس و دستیار هوشمند معرفی می‌کند. او می‌گوید که این فعالیت‌ها به‌صورت محلی روی مک انجام می‌شود؛ اما برای کارهای پیچیده‌تر، چیزی به‌ نام Private Cloude Compute فراهم شده است که دسترسی به سرورهای AI را امکان‌پذیر می‌کند؛ فضای ابری که به‌ادعای تپر، حتی کوپرتینویی‌ها از دسترسی به اطلاعات کاربران محروم هستند.

ویدیو را از این لینک تماشا کنید.

مدل جدید آل این وان اپل با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای M4 کار می‌کند و در کانفیگ پایه ۱۶ گیگابایت رم دارد. این محصول مانند آی مک M3 از نمایشگر ۲۴ اینچی با وضوح 4.5K بهره می‌برد و به دوربین جلویی ۱۲ مگاپیکسلی ارتقایافته با قابلیت Desk View مجهز است.

قیمت آی‌ مک از ۱٬۲۹۹ دلار آغاز می‌شود و امکان پیش‌خرید آن از امروز فراهم شده است. عرضه‌ی محصولات از هفته‌ی آینده انجام می‌شود. همچنین، لوازم جانبی جدید شامل کیبورد و ماوس و ترک‌پد USB-C را به‌همراه آی‌مک می‌توان سفارش داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات