برنامهریزی هواوی برای فروش حداقل ۲۰۰ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۸
هواوی که در حال حاضر سومین کارخانهی تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان است، قصد دارد فروش خود را به مرز ۲۰۰ میلیون دستگاه در سال برساند، این شرکت در سال ۲۰۱۷ توانست ۱۵۳ میلیون دستگاه گوشی به بازار عرضه کند، بنابراین جهت فروش حداقل ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸، افزایش ۲۵ درصدی را برنامهریزی کرده است.
این اطلاعات توسط یو چنگ دانگ، مدیر ارشد اجرایی این شرکت در حین رویداد Honor Play چین ارائه شد.
مدیر اجرایی هواوی اعتقاد دارد چنین شاهکاری بر اساس مسیر فعلی آنها قابل دستیابی است؛ هواوی تنها در هفت سال و در بازهی زمانی بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ موفق به افزایش ۵۱ درصدی فروش محصولاتش شد؛ بنابر این در مقایسه با سالهای گذشته به نظر میرسد رشد ۲۵ درصدی بهراحتی برای این شرکت قابل دسترسی خواهد بود.
هواوی پی ۲۰ پرو (سمت راست) و پی ۲۰
فروش هواوی سال به سال افزایش پیدا کرده است؛ تا جایی که در سال ۲۰۱۷ توانست موقتا از اپل پیشی بگیرد و به دومین تولید کنندهی بزرگ گوشی هوشمند در جهان تبدیل شود. این شرکت در حال برنامهریزی برای غلبه بر اپل در آیندهی نزدیک است و همچنین برای رسیدن به سامسونگ هدفگذاری کرده است.
این غول فناوری چینی ممکن است سومین تولیدکننده گوشی هوشمند دنیا باشد؛ اما در خانهی خود و بزرگترین بازار گوشی هوشمند دنیا یعنی چین، در جایگاه نخست قرار دارد؛ همچنین به لطف برند آنر که یکی از زیرمجموعههای هواوی است، در بازار هند عملکرد بسیار خوبی دارد.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که برند آنر موفق به جذب تعداد زیادی از مردم در هند و اروپا شده و در کنار پرچمداران اختصاصی هواوی، فروش بسیار خوبی برای این شرکت رقم زده است.
آنر ۱۰
پرچمدارهای پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو هواوی موفق به جذب تعداد زیادی از کاربران در اروپا شدهاند؛ البته گوشی میانردهی پی ۲۰ لایت هم در مناطقی از اروپا با تقاضای زیادی روبهرو شده است.
گوشی آنر ۱۰ پرچمدار سری آنر است که با وجود مشخصات ضعیفتر از پی ۲۰، عملکردی نزدیک به پرچمدار هواوی و ارزشی بالاتر از قیمت تعیینشده توسط شرکت دارد که همین موضوع سبب ایجاد چنین علاقهای در میان کاربران این گوشی شده است.
هنوز مشخص نیست چه اتفاقی در پایان سال ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد؛ اما هواوی در حال گسترش چشمانداز آیندهی خود است.
نظرات