اپل استلا لو را به‌عنوان معاون ارشد ارتباطات شرکت استخدام کرد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل اِستلا لو را به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی خود استخدام کرده است. وی پیش‌تر در شرکت سیسکو فعالیت می‌کرد.
تبلیغات

روز گذشته، اپل تأیید کرد که مدیر اسبق سیسکو، اِستلا لو (Stella Low) را به‌عنوان معاون جدید روابط‌عمومی این شرکت در سراسر جهان استخدام کرده است. به‌گفته‌ی اپل‌اینسایدر، لو در سمَت جدیدش مستقیما به تیم کوک، مدیرعامل اپل، گزارش خواهد داد. گفتنی است وی نقشی را بر‌عهده خواهد گرفت که از اکتبر ۲۰۱۹ و در زمان خروج استیو داولینگ، مدیر روابط‌عمومی قبلی، بدون منصب باقی مانده است.

به‌طورکلی، اِستلا لو فرد باتجربه در صنعت فناوری محسوب می‌شود. پیش‌از‌این، او رئیس ارتباطات در غول شبکه سیسکو و معاون ارشد ارتباطات در یونیسیس و دل بود. بیانیه رسمی اپل درباره استخدام مدیر روابط‌عمومی جدید بدین‌شرح است:

استلا تجربه و رهبری درخورتوجه خود را در تیم‌های ارتباطی کلاس جهانی اپل به‌ارمغان می‌آورد. اپل داستان مهمی برای گفتن دارد: از محصولات و خدمات دگرگون‌کننده‌ای که ایجاد می‌کنیم تا تأثیر مثبتمان بر جوامع و جهان. اِستلا لو رهبر عالی برای کمک به ما در بازگو فصل بعدی کارهایمان است.

استخدام لو فشارهایی متوجه فیل شیلر، همکار اپل، خواهد کرد که از زمان رفتن داولینگ در سال ۲۰۱۹ مدیریت روابط‌عمومی شرکت کوپرتینو را بر‌عهده داشته است. استخدام وی در زمانی مهم برای اپل انجام می‌شود که درحال‌حاضر درگیر نبرد حقوقی با اپیک‌گیمز، سازنده بازی فورت‌نایت، بر سر ادعاهای انحصارطلبی اپ استور است.

تصویری از استلا لو مدیر روابط عمومی اپل

افزون‌براین، تغییرات اخیر سیاست‌های حریم خصوصی به جدال اپل با فیسبوک منجر شده است؛ سیاست‌هایی که به‌طور علنی بخش تبلیغات را هدف قرار می‌دهند و این به‌مزاج فیسبوک، یکی از شرکت‌های بزرگ‌ تبلیغاتی خوش نیامده است. سال گذشته، اپل ویژگی ATT را به‌عنوان قابلیتی در iOS و آیپد OS رونمایی و درنهایت ماه پیش آن را منتشر کرد. به‌نوعی دلیل تمامی این جدال‌ها همین ویژگی عنوان می‌شود.

این بدان‌معنی است که وقتی این قابلیت فعال باشد، هر برنامه‌ای که روی آیفون یا آیپد اجرا می‌شود، قبل از دسترسی به داده‌های خاصی که می‌تواند برای ردیابی در سایر برنامه‌ها استفاده شود، باید از کاربر اجازه‌ی دسترسی بگیرد و کاربران می‌توانند درخواست شرکت‌ها را قبول یا رد کنند. همچنین، غول فناوری کوپرتینو برچسب‌های IDFA را در اپ استور ارائه داده است. برچسب‌های مذکور این امکان را فراهم می‌کنند که کاربر قبل از بارگیری برنامه، نوع و هدف داده‌های جمع‌آوری‌شده را مشاهده کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات