مراسم رونمایی مک‌های جدید اپل با آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط شده بود

سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تیم کوک / Tim Cook مدیرعامل اپل در مراسم Scary Fast
مراسم Scary Fast که محفل رونمایی مدل جدید مک‌بوک و آی‌مک بود، به‌طور کامل با گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط شد.
تبلیغات

اپل بامداد امروز مراسم بسیار کوتاهی با شعار Scary Fast برگزار کرد تا از نسل جدید مک بوک و آل این وان آی‌مک پرده‌برداری کند.

مراسم ۳۰ دقیقه‌ای اپل که با تم هالووین برگزار شد، تا حد زیادی شبیه سایر مراسم‌های این شرکت بود؛ اما یک تفاوت مهم با مراسم‌های دیگر داشت: Scary Fast به‌طور کامل با آیفون ۱۵ پرو مکس ضبط شد.

لوگو اپل با متن سفید در زیر و پس زمینه مشکی

اپل در بخش پایانی کنفرانس مطبوعاتی Scary Fast اعلام کرد که این مراسم «روی آیفون ضبط و روی مک تدوین شد.»

اپل همچنین در بخش دیگری اعلام کرد تمامی اشخاص حاضر در مراسم، لوکیشن‌ها و حتی ویدیوهای ضبط‌شده با پهپاد، همگی از دریچه‌ی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس به تصویر کشیده شدند.

اپل پارک مقر مرکزی Apple با تم هالووین در مراسم Scary Fast

اپل مدت‌ها است که دوربین را به یکی از بخش‌های اصلی آیفون تبدیل کرده و روی آن مانور تبلیغاتی زیادی می‌دهد؛ با این‌حال تاکنون هرگز هیچ مراسمی را به‌طور کامل با گوشی آیفون ضبط نکرده بود.

ضبط مراسم مهمی مثل Scary Fast با آیفون، اقدام تبلیغاتی هوشمندانه‌ای از سوی اپل است. مدل‌های پرچمدار جدید آیفون که اواخر شهریور رونمایی شدند، ویدیوی ProRes Log را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کنند (مزیت فرمت‌های ProRes و Log به‌ترتیب حجمِ کم و رنگ‌های سرزنده است).

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اپل اولین گوشی‌های دنیا با پشتیبانی از استاندارد ACES صنعت فیلمسازی هستند. کاربران آیفون‌های جدید می‌توانند با استفاده از درگاه USB-C، ویدیو را مستقیما روی هارد اکسترنال ذخیره کنند. آیفون ۱۵ پرو مکس برخلاف آیفون ۱۵ پرو بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج برابری نیز ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات