لحظه‌به‌لحظه با 2024 I/O؛ مراسم هوش مصنوعی گوگل را با زومیت ببینید [به پایان رسید]

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
پوستر پخش زنده مراسم Google I/O 2024 با حضور سه مرد جوان
زومیت مراسم بزرگ Google I/O 2024 را به‌صورت زنده پوشش می‌دهد. احتمالاً در این مراسم جزئیات کامل اندروید ۱۵ اعلام می‌شود.
تبلیغات

گوگل امشب مراسم سالانه‌ی توسعه‌دهندگان خود را که به I/O معروف است، برگزار می‌کند. این مراسم بزرگ توجه ویژه‌ای به سیستم‌عامل اندروید ۱۵ و هوش مصنوعی جمنای خواهد داشت.

مراسم Google I/O 2024 ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود؛ بااین‌حال پخش زنده‌ی زومیت نیم‌ساعت قبل از مراسم در ساعت ۲۰:۰۰ آغاز خواهد شد.

تماشای پخش زنده در یوتیوب

تا مدتی پیش تصور می‌شد که گوگل گوشی پیکسل 8a را در مراسم I/O رونمایی کند، بااین‌حال میان‌رده‌ی مورد بحث خیلی زودتر به‌نمایش گذاشته شد. رونمایی زودهنگام پیکسل 8a نشان می‌دهد که مراسم I/O 2024 قرار است توجه ویژه‌ای به حوزه‌ی نرم‌افزار داشته باشد.

سیستم‌عامل اندروید ۱۵ پیش‌تر به‌صورت اولیه رونمایی شده است، اما هنوز جزئیات کامل آن را نمی‌دانیم. امشب در مراسم I/O جزئیات تکمیلی اندروید ۱۵ و احتمالاً تاریخ انتشار این سیستم‌عامل اعلام می‌شود.

زمزمه‌هایی از رونمایی نسل جدید پیکسل فولد در مراسم امشب شنیده می‌شود؛ اما بعید است که گوگل چنین محصولی را در کنفرانس نرم‌افزاری I/O به‌نمایش بگذارد.

ستاره‌ی مراسم I/O 2024، هوش مصنوعی خواهد بود. گوگل در یک سال اخیر با هوش مصنوعی جمنای توجهات زیادی را به خود جلب کرده است و احتمالاً از I/O به‌عنوان فرصتی برای رونمایی مدل جدید استفاده خواهد کرد.

برای کسب جزئیات تکمیلی از مراسم I/O 2024، امشب زومیت را دنبال کنید. تمامی اتفاقات مهم مراسم در قالب مقاله روی زومیت قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات