انویدیا از همین حالا برای قدرت‌نمایی در همایش CES 2025 آماده می‌شود

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
جن سون هوانگ / Jensen Huang مدیرعامل انویدیا با کت مشکی در حال سخنرانی در مراسم
خبرگزاری نمایشگاه CES به‌طور رسمی از حضور مدیرعامل انویدیا به‌عنوان سخنران اصلی در رویداد امسال خبر داد.
تبلیغات

جنسن هوانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل انویدیا، سخنران اصلی CES 2025 خواهد بود و انتظار می‌رود که در این رویداد، شاهد رونمایی نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی مبتنی‌بر هوش مصنوعی باشیم.

بازگشت مدیرعامل تیم سبز به صحنه‌ی CES بسیار مهم است؛ زیرا او از سال ۲۰۱۹ که کارت گرافیک GeForce RTX 2060 را معرفی کرد، دیگر در این رویداد ظاهر نشد. از آن زمان، جف فیشر، معاون ارشد انویدیا، سخنرانی را برعهده گرفت.

در رویداد CES 2023، کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 Ti به‌طور عمومی معرفی شد و سال بعد از آن، خانواده‌ی RTX 40 SUPER به‌نمایش در آمد. احتمالاً امسال شاهد رونمایی سری RTX 50 با تراشه‌های پرقدرت بلک‌ول از سوی مدیرعامل انویدیا خواهیم بود.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی CES آمده است: «انجمن فناوری مصرف‌کننده، مالک و تهیه‌کننده‌ی CES، بزرگ‌ترین رویداد فناوری در جهان، اعلام می‌کند که جنسن هوانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل انویدیا، سخنرانی اصلی را در CES 2025 ارائه خواهد داد. این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (۱۸ تا ۲۱ دی) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود. هوانگ سخنرانی خود را در روز دوشنبه، ۶ ژانویه، ساعت ۱۸:۳۰ (۵ صبح سه‌شنبه به وقت ایران) ارائه خواهد داد.»

مجله‌ی فورچون و اکونومیست هوانگ را به‌دلیل رویکرد آینده‌نگر و اشتیاقش به فناوری، به‌عنوان بهترین مدیرعامل جهان معرفی کرده است. طبق گفته‌ی مجله‌ی تایم نیز، مدیرعامل انویدیا یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان به‌شمار می‌رود. سخنرانی اصلی او در CES 2025 صحنه را برای کنفرانسی هیجان‌انگیز با آخرین دستاوردها در فناوری فراهم می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات