ایکس‌باکس پنجشنبه رویدادی برای نمایش بازی‌های شرکایش برگزار می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
کلیدهای کنترلر کنسول ایکس باکس سری ایکس
رویداد جدید ایکس‌باکس محفلی برای نمایش بازی‌های شرکا و معرفی بازی‌های جدید خواهد بود.
تبلیغات

ایکس‌باکس با برگزاری رویدادی ویژه در روز پنج‌شنبه (۲۶ مهر) ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت ایران، بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکایش را به‌نمایش می‌گذارد. این رویداد به‌صورت زنده و با وضوح 4K و نرخ فریم ۶۰ فریم‌برثانیه از طریق یوتیوب پخش خواهد شد.

زبان اصلی رویداد انگلیسی است و زیرنویس زنده به ۱۶ زبان دیگر در دسترس خواهد بود. مایکروسافت می‌گوید پس از اتمام رویداد، زیرنویس را برای زبان‌های بیشتری اضافه خواهد کرد.

کانال رسمی ایکس باکس نسخه‌هایی از رویداد پیش‌ رو را با توصیف صوتی و زبان اشاره‌ی آمریکایی (ASL) ارائه خواهد داد. نسخه‌ی زبان اشاره‌ی بریتانیایی نیز در کانال Xbox On قابل مشاهده خواهد بود.

در جریان رویداد که به مدت تقریبی ۲۵ دقیقه برگزار خواهد شد، چندین تریلر از بازی‌های ساخته‌شده توسط شرکای ایکس باکس به نمایش گذاشته می‌شود و نگاهی اجمالی به قسمت الحاقی جدید بازی Alan Wake 2 با عنوان The Lake House، گیم‌پلی بازی Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii و مبارزات بازی Soulslike به نام Wuchang: Fallen Feathers خواهیم داشت.

ایکس‌باکس وعده داده است که بازی‌های جدیدی را معرفی و تاریخ انتشار آن‌ها را اعلام کند. همان‌طور که انتظار می‌رود، بسیاری از این بازی‌ها به سرویس گیم‌پس اضافه خواهند شد.

ایکس‌باکس سال ۲۰۲۴ را با مجموعه‌ای قابل توجه از بازی‌های انحصاری خود از جمله Call of Duty: Black Ops 6 و Microsoft Flight Simulator 2024 و Indiana Jones and the Great Circle، به پایان می‌رساند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات