فیسبوک
راهنمای خرید
آخرین مطالب
با وجود تلاشهای متا برای جلوگیری از انتشار کتاب Careless People، این اثر افشاگرانه به صدر جدول پرفروشترین کتابها راه یافت.
فیسبوک امکان کسب درآمد از طریق بازدیدهای استوری را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم کرد.
مدیر سابق سیاستگذاری جهانی فیسبوک بیان کرد که فیسبوک زمانی برای کسب مجوز فعالیت در چین، ابزار سانسور توسعه داده بود.
از آلفابت تا ایکس و متا؛ چطور شرکتهای بزرگ فناوری با تغییر نام و هویت بصری، مسیر جدیدی برای موفقیت ساختند؟
فیسبوک کارش را با شعار «متصلکردن جهان» آغاز کرد و حالا میخواهد در قالب متا، مرز بین دنیای فیزیکی و دیجیتال را محو کند.
بهدلیل کاهش کاربران جوان فیسبوک، زاکربرگ میخواهد فیسبوک را به سنتهایش برگرداند.
شبکههای اجتماعی فیسبوک و تیکتاک پس از ممنوعیت موقت، در سودان جنوبی رفع فیلتر شدند.
اتحادیه اروپا بهمنظور مقابله با نفرتپراکنی در فضای مجازی، قوانین جدیدی وضع کرد.
ظاهراً پلتفرمهای متا بهطور غیرمنتظرهای میزبان چتباتهای هوش مصنوعی با شخصیتهای جنجالی ازجمله هیتلر هستند.
متا با بهروزرسانی سیاستهای خود، فضای گفتوگو در پلتفرمهایش را بهطور چشمگیری تغییر داده و این اقدام نگرانیهای زیادی ایجاد کرده است.
فیسبوک ۱۰۰ هزار دلار، به فرد ایرانی که یک باگ مهم بخش تبلیغات این پلتفرم را پیدا کرد پاداش داد.
متا قصد دارد با الهام از ایکس، قسمت عمده بخش تعدیل محتوای خود را برعهده کاربران پلتفرمهای خود بگذارد.
فیسبوک قصد دارد امکان ساخت شخصیتهای مبتنیبر هوش مصنوعی را برای کاربرانی بیشتری مهیا کند.
نقص امنیتی فیسبوک که اطلاعات میلیونها کاربر این شبکهی اجتماعی را فاش کرد، جریمهی ۲۶۳ میلیوندلاری برای این شرکت بهدنبال داشت.
با افزایش نگرانی دربارهی آثار مخرب شبکههای اجتماعی، سؤالی میلیوندلاری مطرح میشود: آیا نوجوانان باید از دسترسی به پلتفرمهای آنلاین منع شوند؟
فیسبوک پیامرسان مسنجر خود را با پشتیبانی از سیری، بهبود کیفیت تماس و ارائهی ویژگیهای مبتنیبر هوش مصنوعی آپدیت کرد.
میزان بازدید محتوا در شبکهی اجتماعی فیسبوک، اکنون بهعنوان مهمترین معیار برای تشخیص عملکرد آن محتوا در نظر گرفته میشود.
متا رسماً از تغییرات گستردهی شبکهی اجتماعی فیسبوک پرده برداشت؛ تغییراتی که بیشتر بر الگوریتم پیشنهاد محتوا متمرکزند.
امسال تولیدکنندگان محتوا در فیسبوک، ۲ میلیارد دلار از این شرکت کسب درآمد کردهاند.
اینستاگرام و فیسبوک بهزودی با هوش مصنوعی و براساس علاقهی شخصی هر کاربر محتوا تولید میکنند و به او نمایش میدهند.