هاب‌های خانگی هومی پرو، هوشمندتر از همیشه می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
هاب خانه هوشمند مدل هومی پرو در مقابل بسته‌بندی
یکی از پیشرفته‌ترین هاب‌های هوشمند خانگی با کنترل دستگاه‌های تهویه هوا و پشتیبانی از پروتکل Thread، پیشرفته‌تر خواهد شد.
تبلیغات

هاب خانگی هوشمند Homey Pro و Homey Bridge قابلیت‌های جدیدی دریافت می‌کنند. هومی پرو که در سال گذشته معرفی شد، از پیشرفته‌ترین هاب‌های هوشمندِ بازار است و تقریبا از تمام استانداردهای موجود، از جمله Zigbee و Z-Wave و Matter و Thread پشتیبانی می‌کند.

مدل Homey Bridge ارزان‌تر از دیگری است است و بسیاری از این استانداردها را پشتیبانی نخواهد کرد. با این حال، هر دو مدل ماژول مادون قرمز دارند. با استفاده از این اتصال، اکنون این مدل‌ها ‌می‌توانند دستگاه‌های تهویه هوا را کنترل کنند که یک ویژگی منحصر به فرد در هاب خانه هوشمند است.

این قابلیت از طریق یک به روزرسانی نرم‌افزاری به دو مدل جدید و نیز مدل‌های قدیمی‌تر هومی اضافه می‌شود که برخی از آن‌ها هشت سال از عرضه‌شان می‌گذرد و در حال حاضر نیز به عنوان یک بتای عمومی در دسترس کاربران قرار دارد و برندهایی مانند میتسوبیشی و ال‌جی را که در رده بهترین دستگاه تهویه هوا محسوب می‌شوند، از طریق اپلیکیشن هومی پشتیبانی خواهد کرد.

در چند ماه آینده، هومی قابلیت پشتیبانی از برندهای بیشتر را از طریق اپلیکیشن جدید خود گسترش خواهد داد. پس از یکپارچه‌سازی، کاربران قادر خواهند بود با استفاده از اپلیکیشن هومی در گوشی آیفون و اندروید و همچنین وب اپلیکیشن هومی، اسپیکر هوشمند خود را کنترل کنند.

جدا از کنترل تهویه هوا، مدل پرو یک رادیوی داخلی دارد که تا به حال فعال نشده بود. این شرکت رادیو را از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری فعال خواهد کرد و با استفاده از ارتباط Thread مستقیماً به دستگاه‌های مالتی مدیای برندهایی مانند Eve و Nanoleaf متصل خواهد شد.

این قابلیت جدید که فعلاً به صورت بتا منتشر شده، برای هومی پروهایی که نسخه‌ی ۱۰٫۳ یا بالاتر نرم‌افزار هومی را دارند، در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب، اتصال به Thread را آغاز کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات