ایستگاه شارژ قابل حمل انکر، برق خودروها و خانه‌ها را تأمین می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شاٰرژ ماشین با ایستگاه شارژر Solix F3800 انکر
ایستگاه شارژ Solix F3800 قابل حمل است و می‌تواند علاوه‌بر شارژ خودروهای برقی، به‌عنوان منبع انرژی اضطراری خانه‌ها نیز به کار بیاید.
تبلیغات

بعد از جمع‌آوری حدود ۶ میلیون دلار بودجه در سایت Kickstarter، حالا انکر در نمایشگاه CES 2024 اعلام کرد که ایستگاه شارژ Solix F3800 وارد بازار شده است تا خیال دارندگان خودروهای برقی را بابت رانندگی در مسیرهای طولانی راحت‌تر کند.

ایستگاه شارژ Solix F3800 انکر با ظرفیت ابتدایی ۳٫۸۴ کیلووات‌ساعت در دسترس قرار می‌گیرد، اما کاربران می‌توانند با استفاده از ۶ باتری دیگر، ظرفیت آن را تا ۲۶٫۹ کیلووات‌ساعت افزایش دهند. محصول جذاب انکر می‌تواند تا ۶۰۰۰ وات توان با خروجی‌های ۱۲۰ یا ۲۴۰ ولت AC تولید کند که تقریبا برای مصرف هر دستگاه خانگی از جمله کولرها و پمپ‌های آب کافی خواهد بود.

فارغ از امکان افزایش ظرفیت با اضافه کردن باتری، کاربران امکان اتصال دو ایستگاه شارژ F3800 با یکدیگر را نیز خواهند داشت تا در نهایت بتوانند توان خروجی ۱۲۰۰۰ وات را تحویل بگیرند. با توجه به سرانه‌ی مصرف خانگی که توسط سازمان اطلاعات انرژی آمریکا ارائه شده است، با اتصال دو ایستگاه شارژ انکر می‌توان توان مصرفی مورد نیاز یک خانه را به مدت حداقل دو روز فراهم کرد.

حمل ایستگاه شارژر Solix F3800 انکر

یکی از مهم‌ترین مزایای ایستگاه شارژ انکر،‌ قابل حمل بودن آن به‌حساب می‌آید که با تعبیه‌ی یک دسته‌ی تلسکوپی و چرخ،‌ امکان‌پذیر شده است.

کاربران می‌توانند پنل‌های خورشیدی تاشو تا حداکثر توان ۲۴۰۰ وات را به F3800 وصل کنند تا به یک ژنراتور خورشیدی نسبتا قابل حمل دست یابند. از چنین ژنراتوری می‌توان برای تأمین انرژی ون‌های کاروان، قایق یا خانه‌های کوچک استفاده کرد.

انکر برای اینکه کاربران بتوانند از ایستگاه شارژ F3800 به‌عنوان منبع انرژی در زمان‌های قطعی برق نیز استفاده کنند، کیت‌های مختلفی را به‌همراه آن به‌فروش می‌رساند که از باکس‌های الکتریکی متفاوتی تشکیل می‌شوند و با توجه به اجزای تشکیل‌دهنده و بخش‌های کنترلی هرکدام، می‌توانند برای تأمین انرژی و کنترل بخش‌های مختلف مدار برق خانه‌ها به‌کار بیایند. البته که کیت‌های مذکور، تنها در ایالات متحده در دسترس خواهند بود.

انکر اعلام کرد که ایستگاه شارژ Solix F3800 را با قیمت ۴۰۰۰ دلار به‌فروش می‌رساند؛ محصولی که رقیب اصلی EcoFlow و Tesla Powerwall به‌حساب می‌آید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات