شارژر بی‌سیم و پاوربانک فوق باریک Native Union رونمایی شدند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
شارژر Voyage 2-in-1
Native Union از لوازم جانبی جدید از جمله پاوربانک آهنربایی، شارژر Oi2 و پایه‌ی لپ‌تاپ رونمایی کرد.
تبلیغات

Native Union که روی لوازم جانبی محصولات اپل متمرکز است، در رویداد CES 2024 چند محصول جدید را به‌نمایش گذاشت؛ از میان این محصولات می‌توان به شارژر بی‌سیم اشاره کرد که عملکردی مشابه مگ‌سیف دارد، با این تفاوت که از استاندارد Qi2 پشتیبانی می‌کند و نه‌فقط برای آیفون که برای تمام دستگاه‌های دارای استاندارد Qi2 مناسب است.

Voyage 2-in-1 جدیدترین شارژر Native Union است که با آخرین استاندارد شارژ بی‌سیم ارائه می‌شود و درست مثل پاوربانک MagSafe، قادر است آیفون را تا توان ۱۵ وات شارژ کند. این شارژر تاشو دارای یک پایه شارژ اصلی برای آیفون و یک پایه شارژ دوم است که امکان شارژ سریع اپل‌ واچ و ایرپاد پرو را فراهم می‌کند.

شارژر Voyage 2-in-1

پاوربانک فوق باریک Native Union از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند، به‌صورت آهنربایی به آیفون متصل می‌شود و از مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند.

پاوربانک Classic نیتیو یونیون

پد رومیزی و پایه‌ی لپ‌تاپ، دیگر لوازم جانبی جدیدی هستند که برای کاربران مک بوک طراحی شده‌اند. پد مذکور از نایلون تنیده‌شده و مواد مصنوعی و پایه‌ی لپ‌تاپ از مواد فلزی درجه یک ساخته شده است. این پایه می‌تواند لپ‌تاپ یا تبلت را تا ۶۰ سانتی‌متر از سطح میز بالا ببرد.

مانیتور و لپ‌تاپ اپل روی میز

محصول دیگر، آداپتور برق ۶۷ واتی با دو درگاه USB C و طراحی بسیار باریک است تا بتواند به‌راحتی در پشت میز و کاناپه یا فضاهای تنگ قرار گیرد. کابل جیبی نیز دیگر محصول این فهرست به‌حساب می‌آید که با الهام از چاقو سوئیسی، دارای کابل USB C تاشو است که دستگاه‌ها را تا ۶۰ وات شارژ می‌کند.

پد رومیزی، پایه‌ی لپ‌تاپ رومیزی و پاوربانک (Re)Classic در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهند شد و تاریخ عرضه‌ی شارژر بی‌سیم مغناطیسی Voyage 2-in-1 و Slim Charger و Pocket Cable نامعلوم است. درمورد قیمت شارژر و قیمت پاوربانک و دیگر لوازم جانبی Native Union اطلاعاتی در دست نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات