این اولین ایستگاه شارژ فوق مقاوم دنیا است

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
مطالعه 4 دقیقه
ایستگاه شارژ فوق مقاوم Blackview OSCAL با دسته‌ و چرخ قابل‌حمل در شب
ایستگاه شارژ فوق مقاوم OSCAL با ظرفیت باتری ۵۷ کیلووات ساعت و طراحی هیجان‌انگیز رونمایی شد.
تبلیغات

ایستگاه شارژ PowerMax 3600 یک پیشرفت انقلابی را در صنعت برق نوید می‌دهد. این دستگاه برای پاسخگویی به نیازهای مختلف داخل خانه و علاقه‌مندان به فضای باز طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی است که تطبیق‌پذیری و اطمینان از کیفیت را فراهم می‌کنند.

طبق بیانیه رسمی OSCAL، در قلب PowerMax 3600 از حداکثر ۱۵ باتری‌پک استفاده می‌شود و ظرفیت‌های کم‌نظیری ارائه می‌دهد، از ۳٫۶ کیلووات‌ ساعت تا ۵۷٫۶ کیلووات‌ ساعت. این ظرفیت باتری، پشتیبان برق مستمر در خانه را فراهم می‌کند که در هنگام قطعی‌های غیرمنتظره یا شرایط اضطراری، بسیار کارآمد است.

پاورمکس ۳۶۰۰ دارای قابلیت‌ شارژ سریع و توان قابل‌توجه ۳۶۰۰ وات برای شارژ کامل تنها در یک تا دو ساعت است.

نمای بیرونی ایستگاه شارژ فوق مقاوم Blackview OSCAL

ایستگاه شارژ OSCAL با توان خروجی چشمگیر ۳۶۰۰ وات می‌تواند انرژی دستگاه‌های قدرتمندی از جمله دریل، اره‌برقی و همچنین لوازم خانگی مانند دستگاه تهویه و یخچال را تأمین کند. این ایستگاه دارای ۱۴ پورت خروجی است که به شما امکان می‌دهد چندین دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنید.

PowerMax 3600 که با باتری‌های LiFePo4 کلاس EV ساخته شده است، طول عمر تا ۲۵ سال، پنج برابر بیشتر از باتری‌های NCM/NCA را تضمین می‌کند.

ایستگاه Blackview Oscal امکان سوییچ در کمتر از ۸ میلی‌ثانیه را فراهم و از استفاده‌ی بی‌وقفه از دستگاه‌های اساسی مانند دستگاه‌های جریان اکسیژن CPAP در هنگام قطعی برق، اطمینان حاصل می‌کند.

ایستگاه شارژ فوق مقاوم Blackview OSCAL درحال شارژ لوازم مختلف در خانه

پاورمکس دارای تراشه‌های TI است که تا ۱۰ درصد پاسخ‌دهی سریع‌تر دکمه‌ها را برای تجربه کاربری یکپارچه ارائه می‌دهند. همچنین با پشتیبانی از یک نرم‌افزار هوشمند کنترل از راه دور، به کاربران امکان می‌دهد تا بدون زحمت بر عملکرد دستگاه نظارت کنند.

Blackview Oscal که برای مقاومت در انواع شرایط محیطی ساخته شده است، در برابر پاشیدن آب، گردوغبار و اشعه‌ی ماورابنفش مقاوم است. همچنین محفظه‌ی مقاوم دربرابر شعله (UL94V-0)، ایمنی را در اولویت قرار می‌دهد و این دستگاه را به انتخابی مطمئن برای انواع فعالیت‌ها تبدیل می‌کند.

ایستگاه شارژ فوق مقاوم Blackview OSCAL با نمای دسته و چرخ برای حمل

طراحی چمدانی دستگاه همراه با دستگیره‌ها و چرخ‌ها، جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. PowerMax 3600 یک نیروگاه قابل‌حمل مناسب برای موقعیت‌های مختلف، از سفرهای کمپینگ گرفته تا برق پشتیبان خانگی است.

ایستگاه شارژ OSCAL دارای باتری‌های پیشرفته LiFePO4 با توانایی نگهداری ۸۰ درصد سلامت پس از ۳۵۰۰ چرخه‌ی شارژ، سیستم مدیریت باتری پیشرفته‌ی BMS و سیستم خنک‌کننده کارآمد با فن‌های فعال است که سیستم ایمنی دستگاه را فراهم می‌کنند.

پاورمکس ۳۶۰۰ با پشتیبانی از گزینه‌های شارژ متعدد از جمله شارژ AC، خورشیدی، خودرو، ژنراتور گاز، باتری‌های سرب اسیدی، ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی و توربین‌های بادی و آبی، بخشی از یک رویکرد سازگار با محیط زیست است.

مردی درحال استفاده از ایستگاه شارژ Blackview OSCAL برای دستگاه چوب‌بری
زن و مردی نشسته در کمپ و ایستگاه شارژ OSCAL متصل به لوازم آن‌ها

این ایستگاه فوق‌مقاوم به یک نمایشگر ال‌‌سی‌دی بزرگ با فونت‌های خوانا، دکمه‌های بزرگ برای کنترل بصری و یک نرم‌افزار هوشمند برای نظارت و کنترل از راه دور مجهز است.

پاورمکس بدون انتشار دودهای سمی و با صدای حداکثر ۶۲ دسی‌بل کار می‌کند. به بیان بهتر، صدایش تنها تا ۱٫۵ متر شنیده می‌شود.

ایستگاه شارژ فوق مقاوم OSCAL از امروز در وب‌سایت ایندی‌گوگو با قیمت اولیه ۱,۷۹۹ دلار در دسترس است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات