روتر ۵۰ دلاری آنر شبکه Wi-Fi 7 را با پوشش ۳۶۰ درجه پشتیبانی می‌کند و در دکوراسیون خانه هم خودنمایی می‌کند

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
روتر آنر ۵
آنر روتر جدید را خود با قابلیت وا‌ی‌فای ۷ و پوشش ۳۶۰ درجه و طراحی زیبا معرفی کرد.
تبلیغات

آنر روتر جدید خود با نام آنر روتر ۵ را رونمایی کرد. این روتری با پشتیبانی از شبکه‌ی Wi-Fi 7 و قیمت مقرون‌به‌صرفه است. آنر ۵ طراحی نوآوانه‌ای درمقایسه‌با روتر‌هایی دارد که همیشه شبیه به جعبه‌ی سیاه هستند.

روتر ۵ با طراحی زیبا و مطابق با دکوراسیون خانه ساخته شده است. این روتر با بدنه‌ی مستطیلی و لبه‌های منحنی و نرم، در مرکز خود حفره‌ای دارد که ظاهری باز و متمایز به آن بخشیده است. رنگ این دستگاه سفید و لوگو نارنجی‌رنگ وای‌فای ۷ در یک طرف آن، جلوه‌ای خاص به آن داده است. بااین‌حال طراحی، تنها ویژگی اصلی این محصول نیست.

برای پوشش‌دهی گسترده‌ی وای‌فای روتر ۵ از پنج چیپ FEM با کارایی بالا بهره می‌برد. این شرکت ادعا می‌کند که این روتر می‌تواند با سیگنال ۳۶۰ درجه، فضایی به وسعت ۱۲۰ مترمربع را پوشش دهد و نقاط کور را از بین ببرد.

روتر آنر ۵
روتر آنر ۵

برای دستیابی به چنین مشخصاتی، روتر ۵ از پنج آنتن نیز بهره می‌برد. همچنین به‌لطف پشتیبانی از فناوری‌های 4K QAM و تجمیع دو‌بانده‌ی MLO، این روتر می‌تواند سرعت‌هایی تا ۳۶۰۰ مگابیت‌بر‌ثانیه را ارائه دهد.

ازلحاظ کارایی، روتر ۵ به موتور Link Turbo مجهز شده است و از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای تقویت شبکه پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت، روتر ۵ می‌تواند به‌طور هوشمند با سناریوها و محیط‌های شبکه‌ی مختلف، شامل بیش از ۲۰۰ بازی و ۳ پلتفرم آنلاین کنفرانس و ۸ پلتفرم آموزشی آنلاین سازگار شود.

روتر ۵ آنر از قابلیت هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی دو‌بانده‌ی وای‌فای بهره می‌برد که امکان سوئیچینگ روان بین باندهای مختلف وای‌فای و بهینه‌سازی هوشمند فرکانس‌ها برای داشتن اتصال باثبات‌تر را فراهم می‌کند.

برای راحتی بیشتر، پشتیبانی از اپلیکیشن Honor Smart Space در نظر گرفته شده است. این قابلیت پلان فضایی از خانه‌ی کاربر ایجاد می‌کند. سپس روتر با تشخیص قدرت سیگنال وای‌فای در بخش‌های مختلف، آن را به‌صورت بصری نمایش می‌دهد. همچنین، روتر ۵ از شبکه‌ی Mesh آنر و اسکن کد QR برای راه‌اندازی و اتصال آسان پشتیبانی می‌کند.

آنر روتر ۵ را در دو نسخه‌ی ۱ و ۲٫۵ گیگابیتی عرضه کرده است. قیمت مودم آنر در نسخه‌ی ۱ گیگابیتی درحدود ۴۲ دلار و در نسخه‌ی ۲٫۵ گیگابیتی تقریباً ۵۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات