اپل سال آینده نمایشگر هوشمند معرفی می‌کند؟

دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
بررسی iOS 17
گزارش جدید مارک گرمن از بلومبرگ نشان می‌دهد که اپل احتمالاً به‌فکر عرضه‌ی نمایشگر هوشمند در سال ۲۰۲۵ است.
تبلیغات

اپل در حال آماده‌سازی خود برای ورود مجدد به بازار خانه های هوشمند است و اولین محصولش، یک نمایشگر هوشمند خواهد بود که احتمالاً سال آینده عرضه می‌شود.

مارک گرمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On می‌نویسد، نمایشگر هوشمند اپل از سیستم‌عامل جدیدی به نام homeOS استفاده خواهد کرد که بر اساس tvOS (سیستم‌عامل Apple TV) طراحی شده است؛ مشابه نرم‌افزاری که در حال حاضر هوم‌پاد را کنترل می‌کند.

گرمن ادعا می‌کند که نمایشگر هوشمند اپل اپلیکیشن‌هایی مانند Calendar و Notes و Home را اجرا خواهد کرد و اپل نمونه‌های اولیه‌ی آن را با آهن‌ربا برای نصب روی دیوار آزمایش کرده است. ظاهراً نمایشگر هوشمند برخلاف هوم‌پاد از هوش مصنوعی اپل پشتیبانی می‌کند.

شایعات درباره‌ی نمایشگر هوشمند از مدتی پیش وجود داشته و طرح‌های مختلفی از جمله اسپیکر نمایشگردار و یک نمایشگر متصل به بازوی رباتیک مطرح شده است؛ اما به نظر می‌رسد که نمایشگر هوشمند در مراحل نهایی توسعه قرار دارد.

اخیراً شایعه‌ی دیگری منتشر شده است مبنی‌براینکه اپل دستگاهی به نام HomeAccessory را به‌زودی عرضه خواهد کرد؛ دستگاهی که ظاهراً دارای شکل مربعی خواهد بود و کاربران می‌توانند از راه دور با حرکات دست آن را کنترل کنند.

استفاده از نمایشگر هوشمند می‌تواند راحت‌تر از یک آیپد برای کنترل وسایل هوشمند خانه باشد. فعلاً مشخص نیست که نمایشگر هوشمند اپل چه زمانی رنگ واقعیت به‌ خود خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات