لونا، سرویس استریم بازی آمازون با امکان استریم 4K بازی‌ها معرفی شد

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مقام‌های آمازون توضیح داده‌اند که علاقه‌مندان با پرداخت ماهانه ۵/۹۹ دلار به بیش از ۱۰۰ بازی دسترسی خواهند داشت.
تبلیغات

برای مدتی می‌شود که سرویس‌های ابری به عرصه بازی‌های ویدئویی نیز پا گذاشته‌اند. درصورتی‌که علاقه‌مند به استفاده از سرویس‌های ابری برای تجربه بازی‌های ویدئویی باشید، شرکت‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی وجود دارند که هریک مجموعه‌ای از بازی‌ها را با حق اشتراک ماهانه دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

گویا درکنار سرویس Project xCloud مایکروسافت که بسیاری از علاقه‌مندان به استریم بازی‌ها را به‌وجد آورده است، آمازون نیز سرویس ابری خود را معرفی کرد تا جایگاه خود را در صنعت بازی‌های ویدئویی محکم‌تر سازد. چنین سرویس‌هایی درصورتی‌که به‌صورت درست و برنامه‌ریز‌ شده پیاده شوند، نه‌تنها می‌توانند تجربه متفاوتی از بازی‌های ویدیویی را ارائه دهند، بلکه قدم بلندی در همه‌گیر شدن این نوع از سرگرمی برخواهند داشت.

در جدیدترین اخبار بازی،‌ ساعاتی پیش خبر غافل‌گیرکننده‌ای منتشر شد. براساس اخبار منتشرشده، آمازون نیز با راه‌اندازی سرویس ابری و استریم خود تحت عنوان آمازون لونا وارد این حوزه و رقابت با سایر شرکت‌های خدمات‌دهنده شده است. باتوجه‌به اطلاعات دردسترس، علاقه‌مندان در کشور آمریکا از امروز می‌توانند ازطریق سرویس‌های وب آمازون (AWS) و استریم روی پلتفرم‌های پی‌سی، مک و IOS بیش از صد بازی را تجربه کنند. همچنین برخی از بازی‌ها با کیفیت 4K نرخ ۶۰ فریم اجرا خواهند شد.

رابط کاربری سرویس استریم بازی آمازون لونا

باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این قابلیت و داشتن حق اشتراک باید به‌صورت ماهانه ۵/۹۹ دلار در کانال بازی لونا پلاس پرداخت کنید. چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که بازی‌هایی ازجمله کنترل (Control)، رزیدنت اویل ۷، Panzer Dragoon و A Plague Tale: Innocence برای مشترکان این سرویس قابل دسترس خواهند بود.

پکیچ یوبی سافت سرویس استریم بازی آمازون لونا

خبر امیدوار کننده این است که در آینده نزدیک، آمازون قرار است با استودیوی یوبی‌سافت نیز همکاری نزدیکی برای ایجاد کانال بازی جدید داشته باشد. عضویت در کانال یوبی‌سافت توسط سرویس لونا باعث می‌شود تا کاربران به آثاری چون Assassin’s Creed Valhalla، بازی Immortals: Fenyx Rising و Far Cry 6 در زمان شروع به کار آن دسترسی داشته باشند.

دسته بازی سرویس استریم بازی آمازون لونا

سرویس آمازون لونا برای پلتفرم‌های پی سی، Fire TV، سیستم‌عامل مک و iOS دردسترس قرار می‌گیرد. کاربران سیستم‌عامل اندروید به‌نظر می‌رسد برای تجربه لونا باید زمان بیشتری در انتظار بمانند. آمازون حتی برای تجربه این سرویس، مانند گوگل استیدیا، کنترلر مخصوص خود را نیز معرفی کرده است. براساس اطلاعات دردسترس، این کنترلر در ۱۷ تا ۳۰ میلی ثانیه عکس‌العمل گیمر را منتقل می‌کند.

دسته بازی سرویس استریم بازی آمازون لونا

اگر شما هم از مشترکان سرویس‌های ابری هستید، به‌نظر شما آمازون با سرویس لونا می‌تواند این حوزه از بازی‌های ویدیویی را متحول کند یا خیر؟‌ لطفا دیدگاه‌ها و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به‌اشتراک بگذارید. برای دسترسی به آخرین اخبار بازی به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات