کنسول ایکس باکس برای خواب راحت کاربر، به حالت شب مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در حال آزمایش «حالت شب» برای کنسول‌های ایکس باکس است که طبق گفته این غول فناوری، به خواب راحت‌تر کاربر بعد از بازی کمک می‌کند.
تبلیغات

 طبق گزارش Verge،‌ مایکروسافت در حال آزمایش حالت شب (Night mode) برای کنسول‌های ایکس باکس است. این حالت به دارندگان ایکس باکس امکان می‌دهد نور صفحه‌نمایش تلویزیون، روشنایی LED دسته و حتی نور دکمه پاور ایکس باکس را کمتر کنند.

حالت شب ایکس باکس ویژگی‌های قابل تنظیم بسیاری از جمله درجات مختلف کاهش نور و فعال کردن فیلتر نور آبی دارد که می‌توانید در ویدئو زیر تماشا کنید. مایکروسافت همچنین این امکان را به صاحبان ایکس باکس داده است تا روشنایی LED دسته کنسول را در حالت شب کاهش بدهند و نور دکمه پاور کنسول را کم یا خاموش کنند. کاربران همچنین می‌توانند ایکس باکس خود را طوری تنظیم کنند که در صورت فعال بودن Night mode، حالت HDR را غیر فعال کند.

طبق ویدئویی که منتشر شده، می‌توان زمانی که قرار است کنسول وارد حالت شب شود، به‌طور دستی تنظیم کرد یا روی گزینه خودکار گذاشت تا هنگام غروب آفتاب فعال و هنگام طلوع آفتاب غیر فعال شود. طبق گفته مایکروسافت، حالت شب کمک می‌کند گیمرها بعد از بازی خواب راحت‌تری داشته باشند. 

مایکروسافت فعلاً در حال آزمایش حالت شب با کاربران اینسایدر است و شاید هفته‌ها طول بکشد تا همراه با به‌روزرسانی بعدی در دسترس تمام کنسول‌ها قرار بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات