مایکروسافت عرضه نسخه دیجیتال ایکس باکس سری ایکس را بررسی می‌کند

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
وجه بالایی کنسول ایکس باکس سری ایکس
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی نسخه‌ی دیجیتال ایکس‌ باکس سری X است که می‌توان آن رقیبی برای نسخه‌ی دیجیتال PS5 در نظر گرفت.
تبلیغات

مایکروسافت قصد دارد تغییرات مهمی در سخت‌افزارهای سری ایکس باکس خود اِعمال کند. کانال یوتیوب xBoxEra با انتشار پادکسی اعلام کرد که غول فناوری اهل ردموند به‌زودی نسخه‌ی دیجیتال ایکس‌باکس سری ایکس را عرضه خواهد کرد و درواقع، این محصول از دیسک‌درایو بهره نخواهد برد و می‌توان آن را شبیه نسخه‌ی دیجیتال پلی‌استیشن ۵ در نظر گرفت.

ایکس باکس سری ایکس بدون دیسک‌درایو احتمالاً با قیمت ارزان‌تری از نسخه‌ی استاندارد این محصول عرضه خواهد شد. گفته می‌شود این برند کنسول جدیدش را به‌دلیل تقاضای کاربران تولید کرده است.

نسخه دیجیتال ایکس باکس سری ایکس

علاو‌ه‌براین، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌هایی برای معرفی محصولات سخت‌افزاری جدید در سال ۲۰۲۵ داشته باشد. البته درحال‌حاضر، جزئیات زیادی در این زمینه دردسترس نیست و نمی‌دانیم در آینده چه محصولاتی را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

شایان‌ ذکر است که طبق شایعات اخیر، سونی در حال کار روی پلی‌استیشن ۵ پرو یا پلی‌استیشن ۶ است. علاوه‌براین، گفته می‌شود که نینتندو قصد دارد کنسول سوئیچ ۲ را معرفی کند.

طبق جدول زمانی، انتظار می‌رود این کنسول‌ها سال آینده یا نهایتاً در سال ۲۰۲۶ روانه‌ی بازار شوند. بدین‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد رقابت در بازار کنسول‌های بازی در سال‌های آینده، به‌شدت افزایش خواهد یافت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات