رقابت ایکس باکس و پلی استیشن به سازه کروی لاس وگاس کشیده شد! [تماشا کنید]
مایکروسافت و سونی هر دو در کمپینهای بازاریابی خود در Sphere لاسوگاس، هزاران دلار هزینه کردهاند. این کرهی غولپیکر ۲٫۳ میلیارد دلاری پس از برگزاری کنسرت گروه U2، در هفتههای گذشته به یکی از موضوعات داغ رسانههای اجتماعی تبدیل شده است. اکنون مایکروسافت با کمپین بازاریابی جدید کنسول ایکس باکس خود، Sphere را روشن کرد و روز بعد سونی از این کرهی بزرگ برای تبلیغ بازی اسپایدر من ۲ روی کنسول پلی استیشن بهره گرفت.
گفته میشود که مایکروسافت و سونی هرکدام ۴۵۰ هزار دلار برای نمایش کمپینهای تبلیغاتی خود در Sphere پرداخت کردهاند. مایکروسافت با همکاری BCN Visuals موفق شد پنجشنبهی هفتهی قبل، بیلبورد سهبعدی خود را روی این کرهی بزرگ بهنمایش بگذارد.
کنترلرهای سهبعدی ایکس باکس نیز بهعنوان بخشی از کمپین بازاریابی جدید مایکروسافت برای ایکس باکس در فصل تعطیلات، در Sphere بهنمایش درآمدند.
سونی هم با پخش فیلم ۹۰ ثانیهای خود، بازی محبوب مرد عنکبوتی ۲ را در Sphere تبلیغ کرد تا از رقیب دیرینهاش عقب نماند. درادامه، میتوانید این آگهی را تماشا کنید.