بازی انگری بردز سر از خاکستر بیرون آورد

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پوستر نسخه کلاسیک انگری بردز
بسیاری از نسخه‌های قدیمی بازی‌های مشهوری مثل Angry Birds و Cut the Rope به‌لطف آرشیو اینترنت بار دیگر دردسترس قرار گرفته‌اند.
تبلیغات

تعداد زیادی از بازی‌ها و برنامه‌های موبایلی قدیمی ازطریق TestFlight کشف شده‌اند تا بار دیگر خاطره‌های ما را زنده کنند. این پلتفرم به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد نسخه‌های در حال توسعه‌ی برنامه‌هایشان را به‌اشتراک بگذارند و اکنون وب‌سایت Archive.com نسخه‌های مختلف این سایت را به‌همراه تعداد زیادی بازی قدیمی دردسترس ما قرار داده است.

حافظه‌ی نهان ۱٫۲ ترابایتی که Teraleak به‌اشتراک گذاشته است درواقع می‌تواند یکی از بهترین راهکارها برای دسترسی به عنوانی قدیمی باشد که دیگر برای دانلود دردسترس کاربران قرار ندارند.

طبق اطلاعاتی که Teraleak در ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذاشته، برنامه‌های قدیمی کشف‌شده در TestFlight تقریباً در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ توسعه یافته‌اند و به‌نظر می‌رسد در اوایل ۲۰۱۵ از این پلتفرم حذف شده‌اند.

TestFlight قبل‌ از اینکه در سال ۲۰۱۴ به زیرمجموعه‌ی اپل تبدیل شود، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌داد برنامه و بازی‌های iOS و اندروید را قبل‌ از انتشار عمومی آزمایش کنند. طبق توضیحات سایت آرشیو، اپل وب‌سایت قدیمی TestFlightApp.com را در فوریه‌ی ۲۰۱۵ تعطیل کرد و فایل کش آن در مارس ۲۰۱۵ روی سرورهای آرشیو آپلود شد و به‌نظر می‌رسد از آن زمان تاکنون چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

برخی کاربران درحال‌حاضر راهکارهایی برای دسترسی آسان‌تر به برنامه‌های قدیمی دارند و انجمنی در دیسکورد وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد در بایگانی‌ها جست‌وجو کنید. شما نمی‌توانید برنامه‌های قدیمی را به‌راحتی روی گوشی اندروید یا گوشی آیفون خود نصب کنید؛ زیرا بسته‌های آن‌ها روی دستگاه‌های مدرن اجرا نمی‌شوند. بااین‌حال همیشه می‌توانید سری به مقاله بهترین بازی آیفون و بهترین بازی اندروید بزنید و از جذاب‌ترین عناوین منتشرشده برای این سیستم‌عامل‌ها لذت ببرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات