این بازی شبیه GTA را همین حالا رایگان دانلود کنید

یک‌شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
بازی Saints row
بازی جهان‌باز جذابی در سبک GTA برای مدت کوتاهی به‌طور رایگان دردسترس قرار گرفته است که می‌توانید از آن لذت ببرید.
تبلیغات

طرفداران GTA همیشه به‌دنبال جزئیات بالا در دنیای بزرگ این مجموعه بازی‌ها هستند و این افراد احتمالاً از دانلود و اجرای بازی جهان‌باز دیگری که شاید نامش را هم نشنیده باشند، لذت خواهند برد. البته زمان زیادی برای دانلود رایگان بازی مذکور ندارید و باید هرچه سریع‌تر نسبت به نصب آن اقدام کنید.

تریلر رسمی GTA VI اخیراً پس‌ از سال‌ها انتظار به‌نمایش درآمد و هیجان زیادی بین گیمرها ایجاد کرد اما این بازی سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و تا آن زمان باز هم باید بیش‌ از یک سال دیگر صبر کرد و در این فاصله می‌توان از عناوین جهان‌باز به سبک GTA نهایت لذت را برد.

جدیدترین عنوان Saints Row اگرچه محبوب‌ترین بازی جهان محسوب نمی‌شود (امتیاز ۳٫۱ ازطرف کاربران در متاکریتیک) اما حالا که رایگان شده است قطعاً ارزش یک‌بار اجرا را دارد. این بازی گنگ و سرگرم‌کننده به‌طور جهان‌باز ارائه شده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

Saints Row جدیدترین بازی رایگان منتشرشده در فروشگاه Epic Games است. برای دانلود این بازی به حساب Epic Games و رایانه‌ی شخصی نیاز دارید. البته حتی در صورتی‌ که کامپیوتر شما توان سخت‌افزار بالایی ندارد، افزودن بازی مذکور به فهرست کتابخانه‌ی آنلاین شما در فروشگاه ایپک می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد تا بعداً در صورت خرید کامپیوتر جدیدتر بتوانید آن را اجرا کنید.

پس‌ از معرفی Saints Row برخی سایت‌ها مثل GAMINGbible امتیاز ۷ از ۱۰ را به آن دادند و البته بازی مذکور شامل ایرادهایی بود که باعث شده است بسیاری از کاربران نمره‌ی خیلی خوبی به آن ندهند و امیدواریم این مشکلات در نسخه‌ی کنونی رفع شده باشد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات