جی تی ای ۶ یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خواهد بود

جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
یک زن و مرد در بازی جی تی ای ۶ / GTA VI با تفنگ
به‌ گفته‌ی صداپیشه‌ی شخصیت مایکل در GTA V، بازی GTA 6 قرار است پروژه‌ای بسیار بزرگ باشد.
تبلیغات

صدا‌پیشه‌ی شخصیت مایکل در بازی GTA V می‌گوید که GTA VI یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ خواهد بود. این ادعا از سوی کسی که چنین شخصیت محبوبی را صداپیشگی می‌کند، هیجان‌انگیز است.

از آنجا که واکنش‌ها به تریلر بازی فوق‌العاده بوده است، صحبت‌های ند لوک اصلاً تکان‌دهنده یا عجیب‌وغریب نیست. منطقی به نظر می‌رسد که GTA VI یک بازی عظیم باشد، چون بازی‌های مجموعه‌ی GTA همواره بزرگ و پرسروصدا بوده‌اند.

ند در مصاحبه‌ای با سایت PSU گفته است: «او [لوسیا] در تریلر خوب به نظر می‌رسید و به‌عنوان قهرمان داستان، از نظر من شخصیت جذابی داشت. در آخرین صحنه‌ای که دو شخصیت اصلی وارد می‌شوند، نکته‌ی جالب این بود که او راه را رهبری کرد. او با لگد در را باز کرد و سپس جیسون به دنبالش وارد شد.»

ند در ادامه‌ی سخنانش اضافه کرد: «اینکه لوسیا به‌عنوان شخصیت اول بازی خواهد بود و جیسون صرفاً او را همراهی می‌کند یا خیر، سؤالی است که من در ذهن دارم.»

نمی‌توان انکار کرد که شخصیت لوسیا، کاریزماتیک طراحی شده؛ بنابراین جای تعجب نیست که طرفداران در تلاش بوده‌اند تا دریابند که بازیگر پشت این شخصیت نمادین چه کسی است (و موفق هم شده‌اند).

در حالی که ند معتقد است که قسمت بعدی GTA بسیار بزرگ خواهد بود، او آنقدر متواضع نیست که قدرشناس میراث راکستار با خلق بازی GTA V باشد. او اضافه می‌کند: «من قبلاً هم این را گفته‌ام که از نظر بازیگری و نه فقط قهرمان داستان GTA V، فکر می‌کنم که بازی ما نیز اگر نگوییم بهترین، یکی از بهترین بازی‌های تاریخ بود.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات