بتای RTX Remix برای مادسازی پیشرفته بازی‌ها در راه است

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
نمایی از عملکرد نسخه متن‌باز ابزار RTX Remix
انویدیا می‌گوید که نسخه بتای متن‌باز ابزار RTX Remix از هوش مصنوعی ارتقا یافته برای مادسازی بهتر استفاده می‌کند.
تبلیغات

اندویدیا در نمایشگاه CES 2024 خبر از انتشار نسخه بتای متن‌باز ابزار RTX Remix برای مادسازی و ریمستر بازی‌های قدیمی کامپیوتر در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲ بهمن ۱۴۰۲) داد.

ابزار RTX Remix در ابتدای سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور و مهر ۱۴۰۱) در کنار کارت گرافیک انویدیا سری GeForce RTX 40 رونمایی شد. انویدیا در آن زمان از بازی The Elder Scrolls 3: Morrowind برای نمایش قابلیت‌های این ابزار استفاده کرد.

با معرفی ابزار RTX Remix، ماد سازان می‌توانستند جلوه‌های گرافیکی و مادهای دلخواه را در بازی‌هایی که از دایرکت ایکس نسخه‌ی ۸ و ۹ استفاده می‌کنند، پیاده‌سازی کنند.

امکان ریمسترکردن و افزودن جلوه‌های گرافیکی با استفاده از ابزار RTX Remix در زمان معرفی ابتدایی آن، صرفاً برای برخی از تیم‌های مادسازی به‌صورت محدود و برای کار روی پروژه‌های بزرگ مانند Portal: Prelude RTX و Half-Life 2 RTX در دسترس بود.

انویدیا می‌گوید که نسخه بتای متن‌باز ابزار RTX Remix تمام ویژگی‌های این ابزار را در اختیار مادسازان قرار می‌دهد و استفاده از جلوه‌های گرافیکی و قابلیت‌های RTX مانند DLSS، ایجاد نور و مه حجمی و همچنین، نورپردازی با ری‌تریسینگ در بازی‌های قدیمی امکان‌پذیر خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات