شایعه عجیب: شخصیت اصلی بازی GTA 6 پلیس مخفی خواهد بود

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
دو شخصیت اصلی بازی جی تی ای ۶ / GTA VI پوستر
تئوری غافلگیرکننده‌ی جدیدی که درمورد بازی GTA 6 شنیده می‌شود، روی شخصیت اصلی داستان تمرکز دارد.
تبلیغات

به گزارش گیم‌رنت، یک تئوری جدید می‌گوید که شخصیت اصلی بازی GTA 6 در واقع پلیس مخفی خواهد بود و راک‌استار باید سعی کند این موضوع را تا زمانی که ممکن است، مخفی نگه دارد.

در حالی که پخش اولین تریلر GTA 6 اطلاعات پرتعدادی را به طرفداران داد و هیجان زیادی را به همراه داشت، جزئیات اصلی داستان بازی هنوز مشخص نیست. طرفداران فقط می‌دانند که بازی دارای دو قهرمان در شهر آشنای Vice City خواهد بود.

یکی از تئوری‌های مهم GTA 6، مربوط به قهرمان مرد بازی است. طبق تئوری مورد بحث، او که احتمالاً جیسون نام دارد، ممکن است یک افسر پلیس مخفی باشد. این احتمال، پیامدهای زیادی برای گیم‌پلی و همچنین رابطه‌ی او با لوسیا، قهرمانِ دیگر بازی، خواهد داشت.

یک زن و مرد در بازی جی تی ای ۶ / GTA VI با تفنگ

لوسیا، اولین قهرمان زن در یک بازی GTA، نقطه‌ی کانونی تریلرِ بسیار محبوب GTA 6 بود. تریلر، لوسیا را در زندان نشان می‌دهد و عکس رسمی GTA 6 او را با پابند زندان به تصویر می‌کشد؛ پس لوسیا در دنیای خلافکاران نقشی دارد.

نقش جیسون مشخص نشده است. نظریه‌ی پلیس‌بودن جیسون تا حدی ریشه در سکانسی از تریلر GTA 6 دارد که در آن شاهد حمله‌ی نیروهای پلیس از زاویه‌ی اول‌ شخص هستیم. همچنین طرفداران مدتی است که خواهان شخصیتی هستند که دارای روابط با پلیس‌ باشد. در تریلر، جیسون و لوسیا بر اعتمادی که به یکدیگر دارند، تأکید می‌کنند که این می‌تواند شک‌برانگیز باشد.

مخفی‌ نگه‌ داشتن نقش پلیس، برای جیسون سخت خواهد بود؛ اما با توجه به اینکه لوسیا ظاهراً شخصیت اصلی GTA 6 از بین این دو نفر است، کشف این موضوع باید همزمان برای لوسیا و گیمر اتفاق بیفتد.

کارهای مخفی جیسون احتمالا در طول سکانس‌هایی رخ ‌می‌دهد که بازیکن کنترل لوسیا را بر عهده دارد و کشف واقعیت به همان اندازه که برای بازیکن شگفت‌انگیز است، برای گیمر نیز جذاب خواهد بود.

قابلیت‌های احتمالی بازی که یک قهرمان پلیس می‌تواند به ارمغان بیاورد، هیجان‌انگیز است، مانند دور زدن سطوح تحت‌ تعقیب و دسترسی به تجهیزات منحصربه‌فرد.

پیوند بین لوسیا و جیسون بسیار مهم به نظر می‌رسد. هویت واقعی او باید زمانی آشکار شود که گیمر واقعاً رابطه‌ی بین این دو را درک کرده باشد تا بیشتر شوکه شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات