تریلر این بازی را ببینید تا هرگز به آدم سابق تبدیل نشوید! [تماشا کنید]

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اسکرین‌شات از تریلر بازی Death Stranding 2
سونی تریلر هیجان‌انگیز بازی Death Stranding 2: On the Beach را منتشر کرد که حال و هوای بسیار عجیبی دارد.
تبلیغات

سونی در مراسم State of Play تریلر جدیدی از دنباله‌ی بازی Death Stranding به نمایش گذاشت. در این تریلر می‌توانیم مکان‌های جدید، عروسک سخنگو و شخصیت شرور داستان را ببینیم که ظاهری شبیه به جوکر دارد. تریلر دث استرندینگ ۲ با حال و هوای عجیبش، یکی از متفاوت‌ترین تریلرهای دنیای بازی است.

دنباله‌ی بازی Death Stranding قرار است با نام Death Stranding 2: On the Beach در سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شود.

بازی Death Stranding 2 برای اولین‌ بار در مراسم گیم آواردز سال ۲۰۲۲ رونمایی شد. نسخه‌ی اول بازی در کنار کنسول پلی استیشن برای کامپیوترهای شخصی و گوشی آیفون در دسترس قرار گرفت. این بازی بار دیگر با تکیه‌بر بازیگران مطرح هالیوود از جمله نورمن ریدس، ساخته شده است.

در توضیحات رسمی بازی آمده است: «سم به همراه یارانش به سفری جدید می‌روند تا بشریت را از نابودی نجات دهند. با عبور از دنیایی که دشمنان، موانع مختلف و یک سؤال فراموش‌نشدنی در آن وجود دارد: آیا باید به هم متصل می‌شدیم؟»

استودیو هیدئو کوجیما با استودیو A24 برای ساخت یک فیلم لایو-اکشن براساس بازی دث استرندینگ همکاری کرده و در حال کار روی یک بازی ترسناک برای کنسول ایکس باکس به نام OD است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات