تولید بازی The Last of Us Part 3 تأیید شد؟

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایی از شخصیت Ellie در بازی  The Last of Us 2
ناتی داگ احتمالاً داستان قسمت سوم The Last of Us را با تکیه بر روابط جول و تامی می‌سازد.
تبلیغات

نیل دراکمن در پایان بخش دوم مستند Grounded 2 که به بررسی مراحل ساخت بازی The Last of Us Part 2 می‌پردازد، به‌طور ضمنی به تصمیم ناتی داگ برای ساخت قسمت سوم این عنوان محبوب اشاره می‌کند.

به گفته‌ی دراکمن، قسمت اول بازی داستان زیبایی داشت و عشق بی‌قیدوشرط والدین نسبت به فرزندشان را به نمایش می‌گذاشت؛ همین زیبایی در داستان قسمت دوم و در قالب تلاش برای برقراری عدالت برای کسانی که دوستشان داریم، تکرار شد.

دراکمن می‌گوید که داستان The Last of Us Part 3 فعلاً مشخص نیست؛ اما یک مفهوم هیجان‌انگیز برای این قسمت در نظر دارد که بخشی از آن مربوط به شخصیت تامی، برادر جول، خواهد بود و اتفاقات پس از قسمت دوم را روایت می‌کند.

به گفته‌ی نیل دراکمن، The Last of Us Part 3 جزو اولویت‌های فعلی ناتی داگ نیست؛ اما ناتی داگ برنامه‌هایی برای ساخت این بازی دارد و امیدوار است که روزی این قسمت را بسازد.

ناتی داگ مستند Grounded 2 را تنها چند هفته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی ریمستر The Last of Us Part 2 برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرد. در نسخه‌ی ریمستر قسمت دوم این بازی، تغییرات مختلفی شامل حالت روگ‌لایک جدید به نام No Return، بهبود کلی گیم‌پلی بازی، پیشرفت‌های گرافیکی و اضافه‌ شدن بازی گیتار رایگان اعمال شده است.

The Last of Us یکی از شاهکارهای دنیای بازی است که تقریباً از هر نظر شامل گیم‌پلی، داستان سینمایی و طراحی، عملکرد بسیار خوبی داشت و سریالی نیز با الهام از این بازی توسط HBO ساخته شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات