تمام دستاوردهای جی تی ای ۶ قبل از عرضه رسمی

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
بازی GTA 6
بازی GTA 6 هنوز منتشر نشده، اما از همین حالا دستاوردهای چشمگیری داشته است.
تبلیغات

GTA 6 سروصدای زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده و از همین‌حالا رکوردهای مختلفی را شکسته است. راک‌استار با انتشار اولین تریلر رسمی از بازی نشان داد برنامه‌های زیادی برای محبوب‌ترین عنوان جهان‌باز خود دارد و طبق گمانه‌زنی‌ها، داستان بازی نیز بسیار جذاب خواهد بود و تحول بزرگی در سری GTA ایجاد خواهد کرد.

بازی GTA 6 از ماه‌ها قبل به‌طور منظم سرتیتر خبرها بوده و دستاوردهای جذابی هم داشته است. توییت راک‌استار درمورد انتشار اولین تریلر رسمی این بازی، فقط در ۲۴ ساعت ۱٫۸ میلیون لایک به‌دست آورد و جایگاه پرطرفدارترین توییت مرتبط با بازی را به‌خود اختصاص داد و واضح به‌نظر می‌رسد که تبلیغاتش وارد سطح جدیدی شده است.

بازی GTA 6 احتمالاً بهار ۱۴۰۴ منتشر می‌شود

انتظار برای اولین تریلر GTA 6 به‌خصوص پس‌ از انتشار توییت راک‌استار به‌شدت افزایش یافت. طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار ویدیو بازی در یوتیوب بودند و این کلیپ موفق شد رکوردهای زیادی را در پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو گوگل بشکند.

به‌نوشته‌ی IndiaTodayGaming، تریلر GTA 6 پس‌ از انتشار در یوتیوب سه رکورد جهانی گینس را شکست و در کنار توییتر راک‌استار، هیجان گیمرهای مشتاق را بیش‌ از پیش افزایش داد.

درواقع بازدیدهای تریلر جی تی ای ۶ در ۲۴ ساعت اول آن‌قدر زیاد بود که لقب پربازدیدترین ویدیو غیر موسیقی یوتیوب را به‌خود اختصاص داد. این تریلر همچنین به‌عنوان محبوب‌ترین تریلر بازی‌های ویدیویی در یوتیوب شناخته می‌شود؛ زیرا فقط در ۲۴ ساعت ۸٫۹ میلیون لایک دریافت کرد.

پوستر بازی ‌GTA6

GTA 6 با شخصی اصلی خود یعنی لوسیا قرار است تغییر مهمی ایجاد کند زیرا کاراکتر اصلی نسخه‌های قبلی همیشه مرد بوده‌اند. این اقدام باعث ایجاد هیجان زیاد در طرفداران شد؛ زیرا آن‌ها چشم‌انداز تازه‌ای را برای بازی پیش‌بینی می‌کنند.

با توجه‌ به آنچه در تریلر مشاهده کردیم، لوسیا به‌همراه جیسون قصد دارند انرژی تازه‌ای به سری محبوب GTA‌ تزریق کنند.

تریلر کوتاه GTA 6 به‌ این مورد اشاره دارد که سازندگان بازی مسیر بسیار درستی را در پیش گرفته‌اند و عناصر مختلف را با داستان‌گویی عمیق ترکیب کرده‌اند. این تکامل نشان می‌دهد سری GTA‌ از زمان انتشار اولین نسخه تاکنون چقدر پیشرفت کرده و انتظار داریم GTA 6 بزرگ‌تر و عمیق‌تر از همه‌ی نسخه‌های قبلی باشد.

GTA 6 با نقشه‌های بزرگ‌تر و محیط‌های واقعی‌تر آماده است انقلابی بزرگ در دنیای بازی‌های جهان‌باز ایجاد کند و زمینه را برای دستاوردهای بیشتر در سال ۲۰۲۵ فراهم سازد.

راک‌استار گیمز گفته است جی تی ای 6 در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. احتمالاً مدتی بعد شاهد انتشار بازی برای پلتفرم پی‌سی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات