آیا جی تی ای ۶ فقط به‌صورت دیجیتالی منتشر می‌شود؟

یک‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر GTA 6
شایعه‌های جدید می‌گویند که بازی جی تی ای ۶ ممکن است هرگز به‌صورت فیزیکی عرضه نشود.
تبلیغات

از زمانی‌ که راک‌استار اعلام کرد GTA 6 سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد، بحث‌های زیادی درمورد این بازی مطرح شده است و به‌عنوان مثال گیمرها از خود می‌پرسند بازی مذکور مثل بسیاری از عناوینی که اخیراً منتشر شده‌اند فقط به‌صورت دیجیتالی دردسترس قرار خواهد گرفت یا امکان خرید نسخه‌ی فیزیکی نیز وجود خواهد داشت.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو که شرکت مادر راک‌استار محسوب می‌شود، اشاره کرد شاید GTA 6 به‌صورت فیزیکی نیز عرضه شود. زلنیک در مصاحبه با IGN اعلام کرد حتی درصورتی‌که روش توزیع دیجیتال سهم بیشتری در درآمدزایی شرکتش داشته باشد، همچنان به طول‌ عمر رسانه‌های فیزیکی باور دارد.

GTA 6 ازجمله موردانتظارترین بازی‌های جهان محسوب می‌شود و قطعاً بسیاری از طرفدارانش دوست دارند نسخه‌ی فیزیکی آن را خریداری کنند. مدیرعامل تیک-تو در مصاحبه‌ی اخیرش گفت: «۱۰ سال پیش هم گفتم که سهم بازار توزیع دیجیتال طی دهه‌ی آینده چقدر خواهد شد و بیشترین سهم را خواهد داشت.»

صحبت‌های مدیرعامل تیک-تو می‌تواند نشان دهد GTA 6 هم به‌صورت دیجیتالی و هم به‌صورت فیزیکی عرضه خواهد شد. درواقع هنوز هم طرفداران پروپاقرصی وجود دارند که حاضر هستند برای خرید نسخه‌ی فیزیکی GTA 6 ساعت‌ها در صف بمانند؛ دقیقاً مثل صف‌هایی که برای خرید نسخه‌ی فیزیکی GTA 5 تشکیل شده بود.

شرکت‌های بازی‌ساز در گذشته تلاش‌های زیادی برای ارائه‌ی خلاقیت‌های مختلف در کاور نسخه‌ی فیزیکی محصولات خود انجام می‌دادند و به‌عنوان مثال نقشه‌ی بازی‌ها به‌همراه دیسک DVD آن‌ها عرضه می‌شد. طرفداران راک‌استار گیمز نیز از این شرکت می‌خواهند نسخه‌های فیزیکی نقشه‌ و موارد دیگری را که به بازی ارتباط دارند، به‌همراه دیسک‌های فیزیکی این عنوان عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات