بازی Hellblade 2 در میان استقبال گسترده منتقدان منتشر شد

سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یک شوالیه با صورت خونی از نمای جلو
بازی Hellblade 2 امروز با استقبال مناسب منتقدها روبه‌رو شد و در دسترس گیمرها قرار گرفت.
تبلیغات

بازی Hellblade 2 امروز منتشر شد و منتقدان نظرات خود را در مورد آن به اشتراک گذاشتند. در حال حاضر، این بازی در اوپن‌کریتیک امتیاز میانگین ۸۳ و در متاکریتیک امتیاز میانگین ۸۱ را کسب کرده است.

منتقدان اکثراً نظرات مثبتی در مورد ‌هل‌بلید ۲ دارند. یوروگیمر به آن امتیاز کامل (۵ ستاره) داد و بازی را «دنباله‌ای با جاه‌طلبی فوق‌العاده» توصیف کرد. گیم‌اینفورمر به بازی امتیاز ۹ از ۱۰ داده و گفته که این بازی «روایت داستانی متفکرانه و هنرمندانه‌» نسخه‌ی قبلی را حفظ کرده است.

IGN به بازی امتیاز ۸ از ۱۰ داده و می‌گوید که هل‌بلید ۲ به خوبی نسخه‌ی قبلی است؛ اما از آن فراتر نمی‌رود. وبسایت گیم‌رنت به بازی ۴ ستاره داد و بخش‌های بصری، طراحی صدا و مبارزات آن را تحسین کرد.

نظرات در مورد بازی دو قطبی است. برخی از منتقدان می‌گویند که مبارزات بازی «تکراری» هستند و شخصیت‌های جدید به‌جای اینکه به داستان بازی کمک کنند، آن را ضعیف‌تر کرده‌اند.

سایت VGC منتقد معماهای خسته‌کننده، مبارزات سطحی و روایت پیچیده‌ی بازی است و NME عنوان می‌کند که بخش زیادی از پتانسیل ماجراجویی بازی به هدر می‌رود.

مجله‌ی Metro پایین‌ترین امتیاز را به هل‌بلید ۲ داده است (۵ از ۱۰). مترو این بازی را «کشاکشی بی‌روح از سرگرمی کم‌تحرک و به تصویر کشیدن گمراه‌کننده‌ی بیماری روانی» توصیف می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات