بازی Resident Evil 9 ظاهرا تأخیر خورده است

سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بازی Resident Evil Village
ظاهراً گیمر‌ها برای تجربه‌ی بازی مورد انتظار Resident Evil 9 باید بیشتر از آنچه فکر می‌کردیم، صبر کنند.
تبلیغات

از انتشار بازی 8 Resident Evil سه سال می‌گذرد و گیمر‌ها برای رونمایی از جانشین این بازی یعنی Resident Evil 9 هیجان زیادی دارند. به‌نظر می‌رسد که انتشار Resident Evil 9 به تعویق افتاده است و گیمر‌ها برای تجربه‌ی این بازی باید زمان بیشتری را صبر کنند.

داسک گولم، افشاگر معروف، خبر‌های ضد‌و‌نقیضی را درباره‌ی زمان عرضه‌ی بازی منتشر کرده است. گولم در ابتدا ادعا کرد که بازی Resident Evil 9 با تأخیر منتشر می‌شود اما اندکی بعد اذعان کرد که تاریخ رونمایی بازی تغییری نکرده و بازی در حوالی خردادماه در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد.

طبق آخرین پست گولم در ایکس، بازی Resident Evil 9 به دلایل داخلی با تأخیر منتشر می‌شود. او ادعا می‌کند که Resident Evil جدید تابستان امسال معرفی نمی‌شود و شرکت کپ‌کام رونمایی از بازی را به اواخر ۲۰۲۵ یا سال ۲۰۲۶ موکول کرده است.

ظاهراً Resident Evil 9 طولانی‌ترین چرخه‌ی ساخت را در میان بازی‌های مجموعه‌ی رزیدنت ایول دارد و از سال ۲۰۱۸ تاکنون در حال توسعه بوده؛ به‌علاوه، کپ‌کام بیشترین بودجه‌‌‌ی این سری را برای توسعه‌ی رزیدنت ایول ۹ در نظر گرفته است.

در حال حاضر علاوه بر Resident Evil 9، ریمیک بازی‌های Resident Evil Zero و Resident Evil Code: Veronica نیز در حال توسعه‌ است. برخلاف انتظار، کپ‌کام برای تولید ریمیک Resident Evil 5 و نسخه‌ی اورجینال Resident Evil برنامه‌ای ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات