بازی شوتر ولورانت بالأخره به دنیای کنسول‌ها می‌آید

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
چندسرباز با طراحی کارتونی در کنار هم پس‌زمینه‌ی حرف V
Riot Games در رویداد سامرگیم‌فست اعلام کرد بازی ولورانت برای دنیای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.
تبلیغات

بازی شوتر تاکتیکی شرکت Riot Games یعنی Valorant، از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰، تنها برای کامپیوترهای شخصی در دسترس بوده؛ اما توسعه‌دهنده‌ی بازی بالأخره جزئیاتی در مورد نسخه‌ی کنسولی ولورانت ارائه کرده است.

نسخه‌ی بتای ولورانت به‌صورت محدود برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، اروپا و ژاپن از تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران برای تست نسخه‌ی بتا روی کنسول‌های خود ابتدا باید ثبت‌نام کنند.

Riot اعلام کرد که نسخه‌ی بتای ولورانت احتمالاً پس از ۲۵ خرداد در سایر مناطق جهان عرضه خواهد شد. هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان انتشار نسخه‌ی کامل بازی نشده است.

به‌گفته‌ی شرکت سازنده، نسخه‌ی کنسولی ولورانت «گیم‌پلی سفارشی‌شده» دارد و به‌دلیل مسائل رقابتی، امکان اجرای بازی مشترک بین کنسول و کامپیوتر وجود نخواهد داشت. با این حال، در صورت تمایل به بازی روی هر دو پلتفرم PC و کنسول، ولورانت از قابلیت «پیشرفت مشترک» پشتیبانی می‌کند، به این معنی که اسکین‌ها و پیشرفت شما در بازی بین پلتفرم‌ها منتقل می‌شود.

شرکت سازنده‌ی ولورانت در خصوص نسخه‌ی مخصوص کنسول می‌گوید: «ما مصمم بودیم که گیم‌پلی رقابتی‌ای که هسته‌ی اصلی ولورانت محسوب می‌شود به‌طور طبیعی روی کنترلر احساس شود. اگر نمی‌توانستیم این هدف را عملی کنیم، باید برای کنار گذاشتن بازی آماده می‌شدیم. امیدواریم که در انجامش موفق بوده باشیم، اما قضاوت نهایی با گیمرها است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات