گیم‌پلی ۱۳دقیقه‌ای از بازی خیره‌کننده و جدید اسسینز کرید به‌نمایش درآمد

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پوستر رسمی بازی Assassin’s Creed Shadows شخصیت های سامورایی بازی
یوبیسافت در مراسم فوروارد، گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای از بازی موردانتظار Assassin's Creed Shadows را به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

یوبیسافت در اواخر اردیبهشت با انتشار تریلری جدیدترین نسخه‌ی Assassin’s Creed را با‌ نام Shadows رسماً رونمایی کرد. این بازی موردانتظار ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای ایکس‌ باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی‌استیشن ۵، کامپیوترهای شخصی ویندوزی و macOS منتشر خواهد شد.

روز گذشته، یوبیسافت در مراسم فوروارد ویدئویی ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Assassin's Creed Shadows به‌اشتراک گذاشت که اهمیت یوبیسافت به جزئیات بازی در نسخه‌ی جدید Assassin's Creed را نشان می‌دهد.

باتوجه‌به ویدئو گیم‌پلی منتشرشده در کانال یوتیوبی یوبیسافت، نسخه‌ی جدید بازی Assassin's Creed داستان دو افسانه‌ی ژاپنی به‌ نام سامورایی یاسوکه و نائوئه را روایت می‌کند.

سبک بازی مخفی‌کاری در گیم‌پلی چنددقیقه‌ای Assassin's Creed Shadows به‌وضوح دیده می‌شود و انتظار می‌رود شخصیت‌های اصلی بازی با گذشت زمان مهارت‌های خود را تقویت کنند.

استودیو کِبِک یوبیسافت واقع‌ در کانادا تمرکز خود را روی ساخت این بازی گذاشته‌ است و جزئیات بازی مُهر تأییدی بر آن است. برای مثال، با تغییر آب‌‌و‌هوا در بازی، خلق‌وخوی شخصیت‌ها تغییر می‌کند تا حس واقع‌گرایانه‌تری به گیمر منتقل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات