شبیه‌ساز محبوب نینتندو اکنون از آیپد هم پشتیبانی می‌کند

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
به روزرسانی شبیه سازی بازی دلتا برای آیپد
توسعه‌‌دهنده‌ی شبیه‌ساز بازی دلتا، با انتشار نسخه‌ی جدید، آن را برای آیپد بهینه کرد.
تبلیغات

خبر خوش برای کسانی که منتظر راهی بهتر برای اجرای شبیه‌ساز بازی دلتا (Delta) روی آیپد بوده‌اند؛ آپدیت ۱٫۶ شبیه‌ساز بازی دلتا هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و به‌صورت اختصاصی برای نمایشگرهای بزرگ‌تر آیپد بهینه‌سازی شده است.

به‌روزرسانی انجام‌شده در شبیه‌ساز دلتا یک به‌روزرسانی وسیع و جامع است. این به‌روزرسانی تنها شامل نسخه‌ی مخصوص آیپد نیست؛ بلکه امکان جابه‌جایی بدون مشکل بین گوشی آیفون و آیپد، بهبودهایی در سازگاری با بازی‌های نینتندو DS، پوسته‌های جدید و ژست‌های حرکتی برای دکمه منو و همچنین لوگوی جدیدی را به همراه دارد. ساخت لوگوی جدید پس از تهدید ادوبی به شکایت به دلیل شباهت بیش از حد لوگوی دلتا به ادوبی انجام شد.

به‌روزرسانی نسخه‌ی جدید شبیه‌ساز محبوب نینتندو هم‌اکنون در اپ استور و AltStore در دسترس قرار دارد. این آپدیت تنها سه ماه پس از وعده‌ی ریلی تستوت، سازنده‌ی Delta مبنی بر عرضه‌ی پشتیبانی از آیپد، منتشر شده است.

به‌روزرسانی جدید شبیه‌ساز دلتا امکان اجرای بازی‌ها در حالت تمام‌صفحه و همچنین اجرای همزمان چندین بازی از طریق Stage Manager و Split View را فراهم می‌کند. همچنین توسعه‌دهنده به گیمرها هشدار داده است تا داده‌های مربوط به بازی‌های DS را به‌طور دستی ذخیره کنند؛ چراکه فایل‌های ذخیره‌‌شده‌ی گذشته با به‌روزرسانی جدید سازگاری ندارند.

تیم Delta همچنین اپلیکیشن جدیدی به نام Delta Legacy را برای کمک به کاربران در انتقال فایل‌های ذخیره‌شده‌ی خود ایجاد کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات