نسخه موبایلی بازی‌های Rainbow Six و Division تأخیر خورد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی rainbow six موبایل
یوبیسافت به‌دلیل اولویت قراردادن کیفیت، از تأخیر مجدد در انتشار بازی‌های موبایلی Rainbow Six و The Division خبر داد.
تبلیغات

یوبیسافت گزارش مالی جدید خود را منتشر کرد و درحالی‌که اخبار چندان بزرگی در آن دیده نمی‌شود، برای کسانی که منتظر نسخه‌های موبایلی فرنچایزهای Rainbow Six و The Division بوده‌اند، خبر ناامیدکننده‌ای دارد. یوبیسافت می‌گوید تیم‌های توسعه‌ی Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence برای برآورده‌کردن انتظارات در میان بازاری پرتقاضا و بسیار گسترده، به زمان بیشتری نیاز دارند.

باتوجه به توضیحات یوبیسافت انتظار نمی‌رود نسخه‌ی موبایلی Rainbow Six و The Division تا پایان سال مالی جاری ناشر که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۵ (۱۱ فروردین ۱۴۰۴) به‌پایان خواهد رسید، منتشر شوند. بدین ترتیب Rainbow Six Mobile که ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۲ دردسترس قرار گیرد برای دومین‌بار تأخیر خورد. همچنین انتظار می‌رفت The Division Resurgence سال گذشته منتشر شود.

یوبیسافت در جلسه‌ی گزارش مالی، در توضیح دلیل تأخیر بازی‌های موبایلی Rainbow Six و The Division، درحالی که هنوز بیش از هشت ماه از سالی مالی باقی مانده است، اعلام کرد که تعیین تاریخ مشخص بسیار دشوار است. مدیران اجرایی گفتند که یوبیسافت می‌خواهد این دو عنوان تا ابد ماندگار شوند و توسعه‌دهندگان درحال انجام کارهای لازم برای اطمینان از انتشار بی‌نقص بازی‌ها هستند.

در بخش دیگری از گزارش، یوبیسافت اعلام کرد که بازی تیراندازی رقابتی رایگان XDefiant که در ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) منتشر شد، آغاز امیدوارکننده‌ای داشته و در دو هفته‌ی اول ۱۰ میلیون بازیکن جذب کرده است. این شرکت علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های Rainbow Six Siege ،The Crew Motorfest و Skull and Bones، تعدادی پروژه‌ی هیجان‌انگیز مانند Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Shadows را برای ادامه‌ی سال درنظر گرفته است.

یوبیسافت همچنین توضیحاتی درمورد وضعیت انتشار بازی‌های Call of Duty روی سرویس‌های گیمینگ ابری ارائه داد. این ناشر حقوق گیمینگ ابری بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را در اختیار دارد. مایکروسافت این حقوق را برای جلب رضایت سازمان‌های نظارتی و نهایی‌کردن ادغام با اکتیویژن بلیزارد فروخته بود.

می‌توان انتظار داشت که عناوین Call of Duty تا پایان سال جاری به یوبیسافت پلاس راه پیدا کنند. این اتفاق با برنامه‌ی مایکروسافت برای انتشار Call of Duty: Black Ops 6 از‌طریق گیم‌پس در اکتبر (مهر و آبان ۱۴۰۳) و همچنین انتشار سایر عناوین Call of Duty در این سرویس مطابقت دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات