تمرکز ویژه نتفلیکس روی صنعت گیم؛ ۸۰ بازی در دست توسعه است

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
سرویس بازی نتفلیکس | Netflix Games
نتفلیکس از غول‌های استریم جهان، با بیش‌ از ۸۰ بازی درحال توسعه وارد دنیای گیمینگ می‌شود.
تبلیغات

مدیران نتفلیکس در کنفرانس مالی اخیر خود از توسعه‌ی بیش‌ از ۸۰ بازی خبر دادند. این اطلاعیه در کنار توضیحات استراتژی گیمینگ نتفلیکس ارائه شد. درواقع شرکت مذکور بر سرگرم نگه‌داشتن کاربران در فاصله‌ی زمانی میان انتشار فصل‌های سریال‌های مورد علاقه‌شان تمرکز دارد.

نتفلیکس برای بهبود واحد گیمینگ خود، رویکردی مبتنی‌بر داده را در پیش گرفته است. آن‌ها با تجزیه‌و‌تحلیل موفقیت‌ها و شکست‌های انتشار اولیه‌ی بازی‌های خود، بر ایجاد کتابخانه‌ای قوی‌تر از بازی‌ها متمرکز شده‌اند.

به‌نوشته‌ی ITHome، تمرکز کلیدی نتفلیکس روی بازی‌هایی خواهد بود که بر اساس حقوق مالکیت فکری سریال‌ها و فیلم‌های محبوب این شرکت ساخته می‌شوند. چنین کاری باعث بهره‌برداری از طرفداران کنونی و ایجاد ارتباط عمیق‌تر بین سریال‌ها و فیلم‌ها با بازی‌ها می‌شود. علاوه‌براین، بازی‌های تعاملی که نتفلیکس به‌خوبی از پتانسیل آن‌ها اطلاع دارد، همچنان در اولویت قرار خواهند گرفت.

نتفلیکس فراتر از پر‌کردن فاصله‌ی زمانی بین انتشار فصل‌های جدید سریال‌ها، بازی‌ها را به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای جذب طرفداران در نظر می‌گیرد. نتفلیکس همچنین قصد دارد از بازی‌ها برای معرفی شخصیت‌های جدید، خطوط داستانی و نقاط کلیدی در سریال‌ها و فیلم‌ها بهره ببرد. این اقدام تجربه‌ی جذابی ایجاد می‌کند و به طرفداران اجازه می‌دهد به عمق جهان‌ فیلم‌ و سریال‌های مورد علاقه‌ی خود وارد شوند. نتفلیکس با ارائه‌ی این تجربیات، قصد دارد کاربران را میخکوب پلتفرم خود کند و تجربه‌ی کلی سرگرمی را ارتقاء دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات