سایبرتراک، وانت پیکاپ غول‌پیکر تسلا به فورتنایت و راکت‌لیگ اضافه می‌شود

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
سایبرتراک در بازی راکت لیگ و فورتنایت
نسخه‌ی دیجیتالی خودرو سایبرتراک تسلا درقالب بسته‌ی الحاقی به بازی‌های محبوب فورتنایت و راکت‌لیگ اضافه می‌شود.
تبلیغات

بازی‌های ویدیویی قرار است ما را از مشغله‌های روزانه و عصبانیت‌های ریز و درشت زندگی واقعی دور کنند. اکنون به‌نظر می‌رسد یکی از آزاردهنده‌ترین اتفاقات دنیای واقعی، راه خودش را به دو بازی محبوب فورتنایت و راکت‌لیگ باز کرده است. سایبرتراک، خودرو الکتریکی تسلا که عرضه‌ی آن به بازار به‌دلیل مشکلات مختلف بارها به‌تعویق افتاد از امروز به هر دو بازی مذکور اضافه می‌شود.

سایبرتراک در بازی راکت لیگ و فورتنایت
سایبرتراک در بازی راکت لیگ و فورتنایت

سایبرتراک به‌عنوان بسته‌ی تبلیغاتی جدیدی به‌نام Summer Road Trip در فورتنایت و راکت‌لیگ ارائه شد. طبق اطلاعات سایت رسمی فورتنایت و اطلاعیه‌ی سایت راکت‌لیگ، این بسته شامل خودرو سایبرتراک می‌شود که برچسب‌های خاصی مانند Baja Off-Road ،CyberCamo MatteBlack ،Stainless Steel و OMG Cybertruck روی آن به‌چشم می‌خورد. برچسب‌ OMG Cybertruck به‌نوعی یادآور رویداد معرفی سایبرتراک است که در آن ایلان ماسک قصد داشت استحکام پنجره‌ی خودروی جدیدش را به‌نمایش بگذارد اما پس‌از پرتاب گوی فلزی، پنجره‌ی آن شکست.

اکنون برخی رسانه‌ها و کاربران به‌حالتی طنز‌آمیز می‌پرسند آیا بارش باران در فورتنایت باعث زنگ‌زدگی شاسی سایبرتراک می‌شود؟ آیا توپ راکت‌لیگ می‌تواند پنجره‌ی ضدضربه‌ی این خودرو را بشکند؟ آیا گیمرها می‌توانند یک‌دست بازی را به‌طور کامل به‌پایان برسانند و هشدار فراخوان دیگری برای سایبرتراک منتشر نشود؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات