رسمی: حساب‌های ایکس‌باکس به سرویس GeForce Now انویدیا متصل می‌شوند

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
گیم پس و انویدیا Gefoce now
انویدیا با اتصال اکانت‌های ایکس‌باکس به GeForce Now، ورود خودکار به بازی‌ها را تسهیل می‌کند.
تبلیغات

انویدیا به‌زودی به شما امکان می‌دهد تا اکانت ایکس‌باکس را به سرویس استریمینگ GeForce Now خود متصل و ورود خودکار به بازی‌های پشتیبانی‌شده را فعال کنید. براساس اعلام ورج، این ویژگی جدید از ۲۲ آگوست (۱ شهریور ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و بدین‌ترتیب فقط نیاز دارید یک بار وارد حساب کاربری ایکس‌باکس خود شوید و آن را لینک کنید تا برای دفعات بعدی روی GeForce Now ذخیره شود.

انویدیا می‌گوید: «قابلیت اتصال اکانت ایکس‌باکس به GeForce Now به همگام‌سازی کتابخانه‌ی بازی‌های کنسول بازی مایکروسافت در GeForce Now می‌پیوندد که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های پشتیبانی‌شده‌ی خود در گیم‌پس ایکس‌باکس و فروشگاه مایکروسافت را با کتابخانه‌ی استریم ابری همگام‌سازی کنند.»

انویدیا برای اولین‌بار سال گذشته دسترسی به عناوین گیم‌پس کامپیوتر و فروشگاه مایکروسافت را در GeForce Now آغاز کرد و پس‌ازآن امکان همگام‌سازی اکانت را برای افزودن بازی‌های فروشگاه مایکروسافت به کتابخانه‌ی GeForce Now ارائه داد. این ویژگی‌ها دسترسی را فراهم می‌کردند؛ اما بدون ورود خودکار مجبور بودید هر بار برای استفاده از سرویس GeForce Now مراحل تأیید هویت را به‌طور دستی انجام دهید.

پیشرفت‌های انویدیا برای بازی‌های ایکس‌باکس در GeForce Now چند هفته پس از ادغام GeForce Now با صفحات بازی‌های ایکس‌باکس انجام می‌شود. این ادغام به شما اجازه می‌دهد تا هنگام مشاهده‌ی فهرست بازی‌ها در وب، بین Xbox Cloud Gaming یا سرویس GeForce Now انویدیا یکی را انتخاب کنید.

همکاری نزدیک مایکروسافت و انویدیا در حوزه‌ی گیمینگ به‌لطف قرارداد ۱۰ ساله بین این دو شرکت برای اعطای مجوز بازی‌های ایکس‌باکس روی GeForce Now، ازجمله عناوین اکتیویژن-بلیزارد امکان‌پذیر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات